Szerelemautó, de csak fiatalon (mint a nők)
Szöveges ítélet
Az autó hibátlan, kényelmes, gyönyörű, minden extrával felszerelve. A motor egy álom, szerintem a világ legjobb dízel motorja. A soros hathengeres nyugodtan jár, nem zajos, kiegyensúlyozott. A hátsókerék hajtás egy élmény, bár ez télen megtréfált, hegyre fölfelé nem a legjobb. A teljesítmény, a nyomaték mindig rendelkezésre áll, még automata váltóval is. Jobb autót nem is kívánhatok.
Az első meglepetés 80.000 km-nél ért, amikor ki kellet cserelni a motorvezérlő egységet. Befolyt a víz és elkorrodált a nyomtatott áramkör! 100.000 km környékén elkezdtek tönkremenni a befecskendező fúvókák. Ennek darabja 100.000 Ft. Kettőt cseréltek ki rajta 2 hónap alatt, de megnyugtattak, hogy a többi is cserére szorul előbb-utóbb. Ezt már nem vártam meg.
Tanulság: kitűnő autó, de 80-100 ezer km környékén meg kell tőle szabadulni.
Hibalista
- 4db féktárcs és fékbetét csere - kb. 200.000 Ft
- motorvezérlő egység cseréje - 233.000 Ft
- xenon izzó csere - 42.000 Ft
- hátsó stab. bekötő, motortatró bak csere - 70.000 Ft
- 2 db befecskedező fúvóka csere - 220.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Rack Autó, Budaörs
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Avensis 2.0 D4D | Következő autója? | Audi A4 Avant Quattro 2.5D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
