Schönes auto
Szöveges ítélet
Szerintem ez az autóméret. Szerintem egy autó legyen limuzin, és jó nagy. Ha nem vagyunk fest?-mázolók nem kell kombi, ha nem 7 gyermekes családapák vagyunk nem kell ilyen ronda busz, meg egyterü vagy mi. Az enyém egy nagyon jól felszerelt darab, (8 légzsák, dupla üvegezés, cd-tár, es?-és fényszenzor, mem.mot b?r, stb.) van ami felesleges (es?szenzor, ülésf?tés), és van ami még így is hiányzik(sízsák).
Az 528i nagyon gyors autó! de nem autómatával!
Pl gyorsulás 100-ra: 7.5 kézi, 8.8 automata! Az automatához szerintem v8-as kell, de leginkább az 540-eshez illik. A régiek közül egyébként a 2.8i a legszerencsésebb motor, mert nem fogyaszt többet, mint a 2.0-ás, és a 2.5-ös (komoly!a szervizkönyv is bizonyítja!)viszont sokkal kevesebbet fogyaszt mint a 3.5-ös V8-as, ami 130 kg-al nehezebb is, és nem megy sokkal jobban.A fogyasztás konkrétan:város10.5-15 (dugótol függ?en),országút 7.5 el?zés nélkül a forgalom ritmusában,9.5 úgy haladósan.Nagyon jó autó ez, de azért van pár dolog.persze lehet, hogy 220ezer km.van benne, de akkor se nyikorogjon az ajtókárpit! Remélem továbbá, hogy már kirúgták München-ben azt az embert, aki aláírta a beszállítói szerz?dést ezekre a szar müanyag pohártartókra, kazettatartókra, ülés konzolokra. Ezek majdnem mind eltörtek.
A kazettatartó olyan rideg, és vékony m?anyagból van, amit a leggyengébb kínai termékt?l sem várnánk, ráadásul rugóval ugrik ki! Egy PEZ adagoló is komolyabb szerkezet! Ezzel szemben viszont a keszty?tartó szépen lassan ereszkedik le, finoman m?ködik, mint minden más.Ki érti ezt?
Még egy bajom van vele.Automatával nem elég gyors az autó!
Mondjuk jó tempomattal 170-el suhanni, 3000-es fordulatszámnál, 9.5-ös fogyasztással, ez nem rossz, meg elég jót lép 130-ról 180-ra pl., de egy emelked? szerpentinen van, hogy kissé küszködik!! Pedig hozza a gyári adatokat, 29.5mp 1km álló helyzetb?l, 200-ig felnyomva..Mégis van amikor gyengének tetszik..Legközelebb csak kézit!De azért jó.
Hibalista
- F?tengely jeladó csere 25e.Bécsi úton,
- Izzó csere többször.Eredeti sz?r?k nagyon drágák, jó a német utángyártott.Pl.pollenszür? 17.5e gyári, 5e utángy.
- Sok m?anyag vacak eltörik az utastérben.
- Fékek drágák nagyon.
Ide hordtam szervizbe
wallis bécsi út
Szerintem csak itt értenek Mo.-on a BmW-hez valamennyire, van pár öreg szaki, de drága.
A jöv?ben szerintem Ausztriába fogom hordani ha megyek síelni, mert a Bmw nem gányolásra való.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 193000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 520i 1984 | Következő autója? | BMW 530i, 330i kézi! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
