Remélem most már nem fog elromlani
Szöveges ítélet
Körülbelül 1 éve használom az autót. 124000km-rel vettem, és két hét múlva kiderült, hogy a rossz gyorsulás oka a légtömegmérő. Amikor vittem a szerelőhöz, elkezdi nézegetni a kocsit kiderül, hogy valami olajosodás van a hűtőnél. Ez a szemmel nem látható repedés a kormányszervó hűtőcsövön volt. Amikor ezek a szerelések kész lettek nagyon örűltem, mert nagyon jól ment az autó, igen ám de kb 1 hónap múlva egy nagy durranást hallottam menetközben, és hírtelen elgyengült az autó és a hangja olyan volt mintha egy kicsit kiszakadt volna a kipufogó. Mutatom a szerelőnek egyből észrevette hogy a szívósor végigrepedt. Na ezek után erősen gondolkodóba estem, hogy eladom a kocsit. Akivel csak tudtam szervizekkel,szerelőkkel beszéltem, sokan azt mondták, hogy ez tipushiba.A beszélgetések egy kicsit megnyugtattak mondván az összes tipushiba előjött a kocsin, mostmár jó lesz. Tulajdonképpen elmondhatom, hogy az utóbbi 380000km-hibátlanul teljesítette. Amúgy mind a kényelmével, mind a dinamikájával meg vagyok elégedve, ebből az autóból úgymond már kiszállni is jó.
Hibalista
- szívósor :használtan 60000ft, kormányszervó hűtőcső :új 10000ft, légtömegmérő : új 95000ft, első hátsó fékbetét : új~40000ft
Ide hordtam szervizbe
Glób Motor Székesfehérvár
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 124000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | fabia | Következő autója? | Bmw x3 3.0d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
