A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 520 d 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Precíz német! 520d Touring

Szöveges ítélet

Nagy almom valt valora 2004 öszén, sikerült vennem egy bmw-t. Természetesen németországban, céges leadott autó volt - szerintem középvezető használta. Megkimelt kivül belül makulátlan. 2001 decemberi kiadású /már a ráncfelvarrott tipus/, 100 kw-os diesel motorral kombi kivitelben, egy - két extrával:automata klima, alkonykapcsolo, aut.ablaktorlo es egy kihangosito szettel. Ja és gyakorlatilag 8 új gumi, a negy téli sima acelfelnin. Egyébkent fekete kivül - sötétszürke belül. Azert volt csak ennyi km benne leadaskor, mert koccant az elejevel, uj lokharitot kapott es a karcolodott /kicsit benyomodott/ motorhaztető miatt ezt az elemet ujra fujták. Festekreteg merővel ellenőriztem, es kesőbb sem derült ki más.
Hazaérve kiderült, hogy a tank szivárog teletankolva. Alulról lebontottuk a tankot - trehanyul volt beszerelve egy erzekelo, a tomitésnél folyt. Ekkor cseréltem a hardy tarcsat. Kicseréltem az osszes szűrőt, motorolajat.
És most jön a poén : ird és mond az eladásig SEMMIT nem kellett rá költenem. 230000 km-nél adtam el. Bő két és fél éves használat után. Csak olajat es olajszűrőt csereltem tizezrenkent. Sem gumit, sem fekbetetet nem kellett cserelni, nemhogy fektarcsát. Meghibásodás SEMMI! Csodálatosan összerakott autó. Csak dicsérni tudom. Az eladás elött nem sokkal a német autopályán kipróbáltam a végsebességét simán egyenletesen gyorsult 210 ig. Itt éri el a szaggatott piros tartományt a fordulatszámmérő. Nem forsziroztam tovább - szerintem menne még. Egyébként 120 - 160 nekem bőven elég volt.
A legjobb klima amivel életemben találkoztam !
Nekem egy dolog nem jott be: a feszes futomű. 100 folott kitűnő egyébként nekem kemény volt.
Ezert adtam el és vettem Mercedest. Szinten a németeknél és szo szerint az első napokban zokogtam, hogy nekem milyen JO AUTOM volt. Egybe volt, hibátlan, rozsda az egész garázsban nem volt, nem hogy az autón ! A klima töltés is ismeretlen fogalom a BMW-n.
Nagyon örülök hogy lehetett ilyen autóm !

Hibalista

- Hardy-tarcsa - BMW-nél 25000 ft -volt

Ide hordtam szervizbe

Ismeros, kisipari-autoszerelo /nem marka specifikus/

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Rover 75 cdti Következő autója? Mercedes-Benz E220 cdi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)