Nem lehet nem szeretni,akármilyen drága is
Szöveges ítélet
Mielőtt megvettem, csak hasonló, különleges motoros autókat néztem (sor5, sor6, v6). A v6-ról gyorsan lebeszéltek, 2X költség a 2 hengersor miatt,ha bele kell nyúlni a motorba...Sor5 akkoriban nekem megfizethető a 80as,100as audi lett volna,arra már azt mondták,túl régi...E36,E39-ek jöttek még számításba,E36ot kicsinek találtam,maradt a 39. A konkrét példány egy 23i-nek indult,olcsó volt,motorikusan egyben,extraügyileg annyira nem...Repedt szélvédő,nemműködő tetőablak,klíma,ABS,km-óra,hifi,fényezési hibák.Az ABS volt az első a hibalistán amit orvosolni akartam,az mégis biztonsági dolog,ekkor kerültem kapcsolatba Szabó Szilárd E.V.vel akinek volt bontottan hozzá minden de kiderült,a kb 1 éves állásban patkány rágta el a bal hátsó jeladó kábelét és a gyári erősítőét is,ezek újrahúzásával egyszerre több dolog is megjavult. A klímát tölteni kellett és szárítószűrőt cserélni,mert az KO volt. A szélvédő csere is megesett, azután a tetőablak javítás is. Szépen lassan összeállt a dolog. Kívül is szépült az autó,angyal szemeket kapott,nagyobb felniket,belül vajbőrt. A fényezés az egyetlen amivel még hadilábon állok,1X már volt karosszériajavításon,de azóta 4 év telt el,kezdenek kiújulni a problémás részek, 2 külső küszöb,hátsó ívek. Az alkatrészek, habár 20 éves elmúlt, nem lettek olcsóbbak, persze van utángyártott, de az 2 évig bírja bármi is az. Ha gyári minőség, akkor zsebbenyúlós, legyen az 1 jeladó, 1 szilent, futóműalkatrész, fék, bármi.A motor sokáig tette a dolgát de nem nyugtáztam valami erősnek,kellett a javítás...Jelenleg 28i, manuális (az is volt), M50B25 szívósor, motorvezérlő hozzáírva. Most a másfél tonna ellenére eléggé jól megy,viszont a hasát is szereti. M-es rugók és gátlók voltak alatta,így a megjelenése is vadabb,főleg a 19es felniken...Ezekre viszont győzni kell a gumikat venni...Az autó nem lesz eladva,az összes eddigi közül ezt szeretem legjobban, mellette lehetnek más autók, de az e39 örök. Szeretném ha még a gyerekeim is vezethetnék,hogy tudják milyen volt 1 igazán jó autó a 90-2000-es években.
Hibalista
- Az úton sosem hagyott ott,de majdnem...Pl főtengelyjeladót már 2X cseréltem, a második csere előtt az addigival már eléggé nehezen akart elindulni még hidegen is. - Különben csak kopóalkatrészek fogytak,komplett futómű,komplett fék,hardy,kuplung,motorban ez-az
Ide hordtam szervizbe
Szabó Szilárd E.V.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Omega | Következő autója? | nem lesz másik |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
