A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 528i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem lehet nem szeretni,akármilyen drága is

Szöveges ítélet

Mielőtt megvettem, csak hasonló, különleges motoros autókat néztem (sor5, sor6, v6). A v6-ról gyorsan lebeszéltek, 2X költség a 2 hengersor miatt,ha bele kell nyúlni a motorba...Sor5 akkoriban nekem megfizethető a 80as,100as audi lett volna,arra már azt mondták,túl régi...E36,E39-ek jöttek még számításba,E36ot kicsinek találtam,maradt a 39. A konkrét példány egy 23i-nek indult,olcsó volt,motorikusan egyben,extraügyileg annyira nem...Repedt szélvédő,nemműködő tetőablak,klíma,ABS,km-óra,hifi,fényezési hibák.Az ABS volt az első a hibalistán amit orvosolni akartam,az mégis biztonsági dolog,ekkor kerültem kapcsolatba Szabó Szilárd E.V.vel akinek volt bontottan hozzá minden de kiderült,a kb 1 éves állásban patkány rágta el a bal hátsó jeladó kábelét és a gyári erősítőét is,ezek újrahúzásával egyszerre több dolog is megjavult. A klímát tölteni kellett és szárítószűrőt cserélni,mert az KO volt. A szélvédő csere is megesett, azután a tetőablak javítás is. Szépen lassan összeállt a dolog. Kívül is szépült az autó,angyal szemeket kapott,nagyobb felniket,belül vajbőrt. A fényezés az egyetlen amivel még hadilábon állok,1X már volt karosszériajavításon,de azóta 4 év telt el,kezdenek kiújulni a problémás részek, 2 külső küszöb,hátsó ívek. Az alkatrészek, habár 20 éves elmúlt, nem lettek olcsóbbak, persze van utángyártott, de az 2 évig bírja bármi is az. Ha gyári minőség, akkor zsebbenyúlós, legyen az 1 jeladó, 1 szilent, futóműalkatrész, fék, bármi.A motor sokáig tette a dolgát de nem nyugtáztam valami erősnek,kellett a javítás...Jelenleg 28i, manuális (az is volt), M50B25 szívósor, motorvezérlő hozzáírva. Most a másfél tonna ellenére eléggé jól megy,viszont a hasát is szereti. M-es rugók és gátlók voltak alatta,így a megjelenése is vadabb,főleg a 19es felniken...Ezekre viszont győzni kell a gumikat venni...Az autó nem lesz eladva,az összes eddigi közül ezt szeretem legjobban, mellette lehetnek más autók, de az e39 örök. Szeretném ha még a gyerekeim is vezethetnék,hogy tudják milyen volt 1 igazán jó autó a 90-2000-es években.

Hibalista

- Az úton sosem hagyott ott,de majdnem...Pl főtengelyjeladót már 2X cseréltem, a második csere előtt az addigival már eléggé nehezen akart elindulni még hidegen is. - Különben csak kopóalkatrészek fogytak,komplett futómű,komplett fék,hardy,kuplung,motorban ez-az

Ide hordtam szervizbe

Szabó Szilárd E.V.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Omega Következő autója? nem lesz másik
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)