Nagy Tepsi
Szöveges ítélet
Úgy kezdődött, hogy az előző BMW-m elkelt egy fórumon, nem is hirdettem, de megtetszett egy srácnak, bevizsgáltatta, és megvette!!!
Mivel minden hibája ellenére szerettem, ezért maradtam a bajornál. A kocsi viszonylag fiatal, és bőrt-autómatát kivéve fullos esőszenzor xenon mot.roló, navi tv telefon, sport ülések stb, és az őzes kalandom előtt sérülésmentes volt.
A színe sötétkék, ezért elég sokat kell mosatnom.
Sokkal jobb, mint amire számítottam, végtelenül csendes, és kultúrált, stresszmentesen lehet autózni, nem is járok gyorsan vele.
A 325TDS-hez képest a lapos nyomatékgörbe miatt néha lomhának érzem, pedig stopperral sokkal gyorsabb. Hihetetlen a fék, és a futómű. A többséggel ellentétben nekem a gyári hifi is megfelelő.
Összességében egy hihetetlenül jól megépített autó ( eddig ez a legjobb kocsim, és még legalább 5 évet szánok neki )
minőségi anyagokkal, néhány apró hibával. A csomagtartóban elférnek a horgászbotok is. A szervízelés préniummárkás árakon mozog, de néha lehet a neten jó árakon szerezni alkatrészt. Célszerű vétel előtt bevizsgáltatni, mert 2-3 kilót gyorsan el lehet rá költeni. (én a hibalista árát lealkudtam )
A hangja gyönyörű, csak ritkán hallom.
Mindent összevetve egy tökéletes luxus autó, de ez nem csapatós kocsi, annak túl steril, és néha lehetne kicsit több a kraft ( bár ez relatív, mert 8mp alatt van százon, és 230 a vége )
Hibalista
- Szervócsövek, hátsó fékcsövek, stabilizátorok, vezérműtengely jeladó, ez megspékelve olajszervízzel, szervóolaj, fékolajcserével, pollenszűrőkkel, ködlámpával, modicolássalgyári anyagokkal 180 ropi
- katalizátor kifújt, hegesztéssel javítva 10 ropi ha végleg tönkremegy, akkor egy vagyon.
- fogtam egy őzet, bal első sárvédő bontott 28 rugó+ fényezés
- navi csere használt MKII 20.000 Ft
- Pixelhiba kb 30.000 Ft-lesz
-
- Uppgrade ( + egy év használat )
-
- Az elmúlt évben csak 15.000 km-t autóztam, a kocsit még mindíg imádom, műszaki hiba a hűtő kivételével nem jelentkezett, mindíg példaértékűen teszi a dolgát. Szeretek beleülni, sosem félek, hogy cserbenhagy. Országúton kurva kényelmes, várost nem szereti annyira. A vegyes nagy átlag fogyi board szerint 9,1 l.
- Ami nem tetszik: a 235-ös nyári gumik miatt ( Dunlop ) kicsit Nívás hangja van, a télivel komfortosabb.
-
- Amiket javítottam:
- Első lámpabúra csere, mert a régi kavicsos volt kb 30 ropi
- Gyári cd tárat tettünk bele 60 ropi
- olajszervíz, és inspekció gyári BMW olajjal, első futómű kutyacsontok,+ 1-2 apró bizbasz csere ( intenzív mosó motorja, ajtókéder gumi, szervótömítés, stb ) 100 ropi
- egy hűtőt vennem kell, mert kinyílt a régi kb 80 ropi
- és műszakira kell még két első csillapító 60 ropi ( SACHS )
- és a klíma gombjai kezdenének potyogni
- egyébként zsír a verda, üres a hibatároló a modic szerint
- Jővőre ugyanitt : )
Ide hordtam szervizbe
NT Autó Budakalász
Jó hely, profi BMW-sek, évek óta idejárok
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Kállai Ferenc Szolnok
A kaszni doktor
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 325 TDS | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
