Merci Berci
Szöveges ítélet
A harmadik BMW-m ez és egy kis fenntartás volt bennem a el?z? kett? folytán a szervízproblémákkal kapcsolatosan. A kiválasztásánál meglehet?sen köröltekint?en jártam el(a 11. autó volt ez amit megnéztem). Ez a 170.000km körüli futásteljesítmény elég népszer? szám az órateker?k körében, láttam olyan autót aminek a computerében 460.000km!! volt (m?szerfalon 145k). Az interi?rben min?ségi, igényes anyagokkal találkoztam, szériában van benne kapcsolható ASR, digit. légkondi, 4 légzsák.. tehát a fapadosnak mondott típusok is jól felszereltek.
Sajnos hamar beigazolódott a sejtelmem a szervízgondokkal kapcsolatosan, kb.15000 megtett km után füstölés képében jelentkezett a vezérm?láncok cseréjének esedékessége, el?töltés 1.6-1.8 fokot ugrált már alapjáraton. A két lánc 8-8e Ft de mire lebontják az egész elejét (hengerfej,..stb) már 130eFt körül járunk. Járulékos problémaként merült még föl az adagolófej-elektronika hibája ingadozó alapjárat volt ennek a jele. Els? helyen 270eFt-ot mondtak végül egy bontott, de garanciális mellet döntöttem 55eFt volt beszereléssel, beállítással.(ebb?l is a második vált igazán be:))) Amit még megtettem a kipufogógáz-visszavezetést kikötöttem és a katalizátort kiszedettem, ez kb. 1 liter fogyasztáscsökkenést eredményezett nálam.
Konklúzió az egészb?l: kényelmes, sportos de mégis kell?en elegáns autó, de én nem szeretem azt ha a szervízben már a nevemen szólítanak mikor meglátnak.
Hibalista
- Adagolófej(HDK) új:150.000-270.000.- bontott: 50.000-60.000.-
- Vezérm?lánc (2db)
-
Ide hordtam szervizbe
NT Autó
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Nyíri Dízel
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 158000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | CE300 | Következő autója? | CLK |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
