A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 E39 525d Facelift 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Méltóságteljes öregedés

Szöveges ítélet

Ez egy szerelmi történet volt(marad is), ami 8 éves koromban történt/kezdődött. A család egy autószerető família, így már gyerekként apám 80-90-es éveiben félretett autós újságait nézegettem a bölcsőből kikelve.
Az 1998-as "Sport Auto" egyik számában bemutatásra került az E39 M5-ös Bmw, és akkor 8 évesen szerelmbe estem a formába. Telt az idő, az ember gondolkodása mindíg változik, de azaz újság 1-2 év kihagyásokkal újra és újra a kezembe került és felkerestem azt a pár oldalt.

Vétel: 24 évesen, hozzá teszem apuci segítsége nélkül megvettem az autót. Fogtam a haverokat és a feleségemet, és irány németország, pár címmel a zsebünkben. Sikerült a vétel, 200e km-es autó, vezetett szervízkönyv, első tulajdonostól. Kicsit el is érzékenyült az emberünk, tudtam, jó vétel volt.

Kezdem a rosszal, essünk túl rajta: Hazahozatalt követően 2 héttel megadta magát az ülés alatti gázolaj szivattyú, gondolom nem tetszett neki a Magyar valóság, de rendes volt, a ház előtt nem indult be. A futómű valami isteni, imádom, de muszáj a rossz menüpontba sorolnom, mivel ezek az "utak" egy év alatt kinyírták. Ezen sorok után 10 percig csak nézegetem a képernyőt, de nem jut eszembe orbitális hiba, vagy bármi más ami miatt kellene ide fírkanti, úgyhogy ENNYI.

Minden más: Eddig 60 ezer km-t tettünk meg együtt, ebből sok a nyaralás, az egy segges 5-600 km-es utak, de soha nem hagyott ott, soha nem köhögött bármi miatt is. Hál' Istennek nagyon szép állapotában jutottam hozzá, semmi kopás a beltérben, vigyázva volt rá. Felsszereltsége Exclusiv Edition, Faceliftes változat. Szürke fullbőr, napfénytető, rolók, maszírozós-memóriás ülések és manuális váltó.
Imádom a beltér minőségét, hiába, hogy lassan 20 éves(úristen), de valami fenomenális. A 90%-a valami puha, jó fogású műanyag-gumi keverék, az ajtókban levő fakkok mind szövetborításúak, semmi nem zörög-csörög és reggel az autóba beszálva finom bmw illat van :). A kormány forgatása egy kicsit keményebb mint a megszokott szervó, de szeretem. A kézifék típus betegség, szét kell szedni a hátsó dobot, ami egyben a féktárcsa is, és szépen rendbe kell rakni, tele van apró fém alkatrészekkel.(én homokszórtam és festettem mindent), utána tökéletes. A futómű, mint mondtam isteni, de költeni kell rá. Fék átlagos, nem mondanám hiper-szupernek,(mindenféle tuning szarokat nem próbáltam idáig, csak gyárit), de egyébként nincs vele baj, egyszer 180-ról kellett a pályán 80-ra lassítani, a hátsó kerekek már a "levegőben" voltak, de szépen dolgozott, nem húzott jobbra-balra, nem akart kitörni, az elektronika segít. A DSC isteni, ha nem akarunk egy picit szerepelni a haverok előtt csak gyórsan, lendületesen haladni akár havas-vizes úton, mindíg segít, nem hagy leesni az útról, szeretem.
A zajszigetelés nagyon jó, az egész kasztni összerakása arról árúlkodik, hogy ezt még autónak szánták. Maga az ajtónak a ki-be nyitása, mintha egy vaskaput mozgatnánk, biztonság érzetet ad. Mamikám öreg Swiftjére néhe rácsodálkozom, mikor beszállok, a bmw-hez képest mintha valami pillecukrot szorongatnék.
Később fojtatom az irományt, köszi, ha elolvastad....

Hibalista

- Ülés alatti üzemanyag szivattyú - 15-20ezer Ft.

Ide hordtam szervizbe

Egy barátom, Márió, Környéről. Precíz, pontos, mindíg minden a helyére kerül!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam, olajcserék, szűrőcserék kisebb dolgok.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf II (1.9 Tdi) hihihi :) Következő autója? E61 Facelift
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)