A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 540i 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

M, mint Mighty

Szöveges ítélet

Húz mint a Pajtás zsilett. Szinte mérhetetlen nyomaték minden fordulaton. E39 540i 6 gangos manuál váltóval.
Els?dlegesen a motorolajra érzékeny, érdemes nem spórolni rajta, különben kezdhetsz új motort keresni. A sz?r?t sem sajnáltam bele, Mahle-t használtam gond nélkül. A futóm?ve a nagy átlaghoz képest - szerintem - jobban bírja a magyar utakat, pedig az éppen épül? 35-ösön van pár gödör. A m?szerfal pixelhibája az E39 típusgondja, nem láttam még olyan 5öst, amiben ne legyen itt-ott pixelhiba. Ez csak a maximalistákat zavarhatja. Egy viszont fontos: az M62-es blokk egyik nagy hibája - a sok jó tulajdonsága mellett - hogy egy id? után elengedi az olajat a szelepdekli mellett. Tehát a szelepdekli tömítéseket ajánlott kicserélni, de ez max 30k HUFból megoldható. Más kérdés, ha el?tted spóroltak az autóval és kinyomták a szemét, akkor érdemes legalább két olajcsere periódust kivárni a "gy?réssel" és megnézni mi folyik ki a gépb?l. A Hardy-tárcsa ekkora nyomatéknál már fogyóeszköz, bár ezt a vezetési stílussal meg az automata váltóval lehet kímélni. Nem egyszer? megállni, hogy ne menjen evvel gyorsan az ember.
Általánosságban a belseje tulajdonos-függ?en ép, a motortér ritkán látott ritkaság.
Egyetlen zavaró hiba volt. A vízpumpában lev? érzékel? zárlatos lett, és lel?tte a biztosítékát. Sajnos ezen a biztosítékon van rajta a benzinpumpa is, és ezért kicsit kellemetlen volt, hogy megállt a gép. Az elektronikája egyébként megbízhatóan m?ködik, semmi gondom nem volt vele. Bármikor visszaülnék bele.

Hibalista

- Vízpumpában az érzékel?,
- (esetlegesen) pixelhibás kijelz?,
- futóm?-alkatrészek,
- (nagy felni miatt) gumiabroncsok,
- akkumlátor (meghalt az el?z?),
-
-

Ide hordtam szervizbe

Do it yourself

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 167000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? 523i (E39) Következő autója? E31 850Ci
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)