Kösz hogy megvetted!
Szöveges ítélet
Elöszöris örülten megtetszett dögös forma (jobban tetszett mint a sedan) leültetve, metal fekete, 17-s gyári felnik, Xenon, M-s belső, AGRESSZÍV KIRÁLY
aztán a motor ERŐ GYORSULÁS EZ KELL NEKEM
És aztán elkezdtük használni:
1. pofon: mezei 150 LE-s opel calibra odaver (a BMW-ben csak úgy érzed, hogy nagyon megy, E320 cdi pofátlanul odaver) nem baj, ez dízel nem rakéta.
2. pofon:Pest-Debrecen úton meghalok olyan kényelmetlen combtamászos sport hűha üléssel. Egyébként más hasonló kocsiban 800-1000 km meg se kottyan.
3. pofon: 1/2 év után olyan hangja van a motornak mint 1 kiherélt kaffer mercinek és olyan egyenetlenül is jár alapjáraton télen és iszonyatosan füstöl. Szervíz: "hát ők nem is tudják talán ha ezt azt kicsetrélünk fél milláért" kösz de nem.
4. pofon (pont az i-re itt dölt el a sorsa) törésmentes autonak nem tudjuk becsukni az ajtaját vagy csak ha ő is akarja. Udvaron még hagyján, de az utcán városban az ember elmegy odaér és nem megy be mert nem hagyhatja ott a kocsit nyitott ajtóval( nem a zár nem müködött hanem nem csapodott be visszapattant az ajtó) Szervíz: "ezt meg azt kicserélik kb 50000-ért és akkor talán" kösz de ez se. KERESKEDÉBE vele VIGYÉTEK
Ilyen aproságokat meg se említek, hogy aki csak beleült azt mondta hű de kicsi persze a kategoriához mérten amit az ember elvárna.
Hibalista
- motor nem tudták megcsinálni
- ajtó!!! nem tudták megcsinálni
Ide hordtam szervizbe
ne bántsunk senkit van ott ismerösőm
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | omega kombi 2.5 td | Következő autója? | E220 cdi (felejtsétek el a BMW-t nem olyan színezős de 100x jobb) |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
