Kétarcú (életérzés vs józan ész)
Szöveges ítélet
Álom volt amikor 2 éve megvettem, volt benne nagy puncimágnes, az árából kijött volna egy új suzuki, de kinek kell az?
Az érzés miatt nagyon megéri, de határozottan sokba kerül a fenntartása.
Története: 2001-ben hozták be az országba németektől, egy nőtöl vettem aki új A4-et vett helyette, szóval nagyjából rendben van. Törve-festve nem volt, amíg hozzám nem került (belémjött oldalról egy ökör és beszakadt a hátsó ajtó, ez kompletten cserélve, kívül belül festve, kárpit ép maradt).
17-es BMW felni (a nagyon szép fajta), + téli gumi acél felnin BMW dísztárcsával, mélykék metál, króm ablakkeretekkel...gyönyörű, de minden gyári, ezért tetszik nagyon. Rengeteg pénzbe kerül és türelem kell hozzá, a motor kevés a másfél tonnához, de nem rezeg semmi, tökéletes a minőség kívül-belül, ha nem tudnám, hogy 13 éves és 260 ezer km van benne, újnak nézném.
Hibalista
- vezérmű tengely holtponti jeladó kétszer. (bontott 10 ezer, nagytétényibe mindíg van, már bosszantó...),
- -> 2009.05.27. Az autó megint nem indul be. holtponti jeladó harmadszor...ha eddig bosszantó volt, most már qva idegesítő.
- vízpumpa 15 ezer (lapát leesett),
- elektromos ablak elöl, bontott 15 ezer (kompletten motor+mechanika, Rákosi...),
- ablaktörlő mechanika 15 ezer (soroksári...)
- katalizátor (porcelán széttöredezett, 15-20 ezer környékén látok univerzálisat, szerintem jó lesz bele, majd egyszer :D)
- LCMIII (lámpamodul)-ban kiment egy tranzisztor, nagy szerencsém, hogy profi az autóvillamosságis barátom és nem az egészet kellett cserélni, csak a tranyót (amit angliából rendeltem)
- Blendix 3120 Ft (Budaörs Ke..Fami..)
- Klíma töltés 4000 Ft (Érd-Tárnok határa, garázsban a szaki)-megállapította, hogy a klíma ventillátorom nem kapcsol be, de mivel egyben van a blokkal, rongyos motorcsere árán javítható lenne, így is tökéletes, dugóban 20 percenként pihentetni kell és kész)
- szelepfedél tömítés (csak igazított rajta, lassan érik a csere)
- és a kuplung na az már nagyon csúszik, az egy komolyabb 60 ezer körüli összeg, de húzom amíg csak lehet.
- +ezek munkadíja...
- szóval leosztva garantáltan havi 15-20 ezerbe kerül csak a szervíze, (úgy, hogy én tényleg rendben tartom, a kötelezőket is időben cserélem, mosom és beszélek hozzá sokat :)...)
Ide hordtam szervizbe
Haver 1, Mechanikai szerelés a dolga.
Egyszerű dolgokat vágja, elektronika már sok neki, amolyan szaki féle. Olcsó, de lassú nagyon.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Haver 2, Elektronikát javítja, vágja nagyon ezt a részét. A rutin meg az évek...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 203000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 57000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | R19 1.8i 8v | Következő autója? | Passat 2006- (nagyon tetszik) |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
