Kellemetlen tapasztalat
Szöveges ítélet
Előrebocsátom, hogy Magyarországon vásárolt autóról van szó. Törve, nyúzva nem volt. Családon belül cserélt csak gazdát.
Kényelmes, biztonságos, viszonylag gyors. Gyorsan bele lehet szeretni. 150 ezerig nem volt vele baj, de aztán minden jön.
A (szak?)szervíz hozzáállása a következő:
1) időpont majd 5-10 nap múlva, akkor is, ha sürgős lenne
2) ha a komputer nem írja ki, hogy mi a baj, ők soha nem tudják megmondani
3) a segítőkészséggel nincs baj
4) az árakkal és a tehetetlenséggel annál inkább.
Ajánlanak gyógymódot: - Cseréljük ki ezt, meg azt.
- Mennyibe kerülne?
- Mondjuk úgy kb. 250ezer
- Az megoldja a bajt?
- Arra nincs biztos garancia.
Na akkor kísérletezzenek más pénzén...
Most is áll, mert nem tudják a hiba okát. Jövő héten visszakapom, de az a gyanúm, hogy nem lesz tartósan használható. Az is lehet, hogy előbb tolom be a kereskedésbe, mint még egyszer a szervízbe.
Hibalista
- Fékbetétek gyorsan kopnak és drágák (25eFt darabja + 5eFt szenzor + munkadíj). Nem azért, mert állandóan nyomom... Elektromos hibák. Hidegen pöccre indul, melegen meg vagy indul, vagy nem.
Ide hordtam szervizbe
Rack autó Budaörs
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 132000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
