A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 530 Da 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Jobban jársz, ha bérautót is veszel mellé!

Szöveges ítélet

Ez év január elején vásároltam egy 2000.12 havi fekete 530 Da-t Az autó már az frissített típusú volt 195 Le motorral szerelve teljes extra felszeretségű vaj bőrrel!!

Az autót elhoztam ,nagyon nagyon tetszett majd 150 km megtétele után 140 km/h nál egy előzés során olajlámpa felvillan majd egyfolytában jelez, sípol ,meg minden!
2 km.re jártam otthontól ezért lassan elmentem odáig.

Másnap szervíz , két napig nézik az autót, ami tény valóban nincs olajnyomás! Számítok egy kb 200-300 ezres javításra , egyszercsak telefon!

HIBA: az olajpumpán lévő csavar fellazult majd a fogaskerék lecsúszott a tengelyről és a csavaron forgott! Javítás kb 15.000 anyag és munkadíjjal!

Tapasztalom ,hogy nagyon kopog az eleje ,ismét szervíz, átnézik, egy lengőkar rossz! Csere 25 ezer, de tovább kopog!

Szervízben közlik akkor cseréljünk ,lengéscsillapítót, mert akkor az kopog! Vicces mért értékekben jó lengécsillapító és cseréljem hátha jó lesz, mert ugye nem biztos ,hogy ez a baj! 40 ezer / darab. Ezt hanyagoljuk ,nem cseréltem ,had kopogjon!

1500 km megtétele után valami furcsa búgó hang hallatszik a műszarfal felöl, nem tudom mire vélni, 50 km megtétele után előzésbe kezdek 3000 -ig pörög az autó majd torpanni kezd, ezt követően ,már csak 2500 majd csak 2000 es fordulatot bír , haza érek! Felhíom szerelőt azt mondaja menjek hozzá és megnézi! Na az már nem sikerült! NEM INDUL!

HIBA: üzemanyag szivattyú az ülés alatti! 65 ezer + üzemanagy szürő ,mert javasolták! Ekkro már javasolták ,hogy adjam el az autót vagy még 2-300 ezeres javítás elé nézek pár hónapon belül mert hamarosan szét megy a magasnyomású pumpa! Tapasztalatuk szerint először üzemanyag szívattyú majd magasnyomású KO!!

További 500 km megtétele gázolajszag árad a kocsiba, majd ha megállsz olyan minha kigyulladni készülne füstől a motortérből!

Szervíz 2 db porlasztó csere! Ömlött belőle a gázolaj!

Egyik reggel ébredés, be autóba nem indul nincs szufla az akksiban! OKé ! Akksi csere , indul!

Kb 2-3 órát áll az autó majd ismét nem indul, akksi lemerült!

Irány a szervíz klíma panel hiba 75 ezer!

Itt feladtam!! durván két hónap használat 250.000 Ft! Ennyiért akár bérelhettem volna autót is!

Erről egy régebbi 4.2 es A8-asom jut eszembe, nem megvenni nehéz hanem fenntartani! Azt tankolni, ezt szervizeltetni!!

Nagyon mutatós autó volt és imádtam ,de ne lett volna ennyi baja ilyen kis idő alatt! Arra lennék kiváncsi mi jött volna még???

Hibalista

- Lásd irományban!

Ide hordtam szervizbe

BMW szakik

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 181000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E 300D Következő autója? Peugeot 607
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)