A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 520i aut. 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

igazi német min?ség(apró hibákkal...)

Szöveges ítélet

a kocsit ismer?sömt?l vettem németországban, tehát a bejáratás és az els? néhány tízezer km nyugisabb körülmények közt folyt. maga az autó fekete, és eléggé fapados, az automata klíma és váltó kivételével semmi említésreméltó extra nincs benne, ett?l függetlenül az autóban nagyon kényelmesen lehet utazni, még a budapesti utakon is legalább "t?rhet?" a menetkomfort. mondjuk egy légrugós merci ezen a téren talán jobb... az alapkivitelnek az az el?nye is van, hogy közel 200000 km után a bels?tér még szinte újszer? állapotba hozható egy alapos takarítással, az összeszerlés és az anyagok min?sége szinte hibátlan. ha b?rüléses lenne, talán ezt nem lehetne ílyen egyértelm?en kijelenteni, mert a b?r sajnos nagyon elkopik, ráncosodik. láttam már rá példát... egyedül a jobb oldali A-oszlop írányából hallani egy kis kárpitneszt, de abszolút nem vészes, ha nem figyel oda az ember, észre sem veszi. ráadásul némelyik középkategóriás autó vadi új ?állapotban jobban zörög(nissan primera...)! ennyi km után többnyire bp-i utakon ez t?rhet?. sajnos kivül már egy kicsit jobban lekopott a mindennapos belvárosi parkolások "jóvoltából" de egy polírozás és a lökhárítók fényezése esetleg itt is csodát tehet. maga a technika eléggé szolidnak t?nik, se a motor maga, se a váltóval nem voltak még gondok, egyedül a h?t?n kellett egyszer egy törött csövet kicserélni, ami mondjuk bosszantó, és egy toyotánál talán nem fordult volna el?, dehát ez is 185 ezer km-nél volt... egyébként sor került gömbcsukló cserére, ami ilyen korban, városi autónál szerintem normális és volt egy csomó apróm hiba az elektrónikával, nem egyszer az egész középkonzol elsötétült. a 2 literes, 6 hengeres motor a maga 150 lóerejével ugyan nem a csúcsok csúcsát jelenti, de abszolút elegend? a dinamikus vezetéshez, ráadásul a magyar autók 90%-át lazán lehagyja így is

Hibalista

- elektronika, h?t?, elektromos tet?, klíma, gömbcsukló(2x)

Ide hordtam szervizbe

ráck autó, budaörs

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

siófoki bmw márkaszervíz (meg kellene néznem a pontos nevét...)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1996
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 316 coupé Következő autója? bmw 645ci
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)