Id?tálló forma, nagy kényelem
Szöveges ítélet
Két éve hoztam be Németországból, "jó tanácsra" még EU-el?tt. Kapásból buktam fél milliót. Az értékcsökkenés azóta is tart, köszönhet? az "okosba" behozott, meg a nepperek által beszámított autóknak /végre elkezdték visszaellen?rizni a regdíjas papírokat, ezzel pár nagy arc be fog d?lni a kocsijukkal együtt/.
Az autóról csak jót mondhatok, annak ellenére, hogy már legalább ötvenen kérdezték meg: nem kicsi a motor ehhez a nagy kasztnihoz. Válasz: természetesen nem, mivel a BMW nem csinál alulméretezett motorokat. Rendkívül simán megy, jól gyorsul, kényelmesen lehet vele el?zni, a futóm? fantasztikus. 160-nál csak suhan a pályán, fordulat 3400. fogyasztás max 7,5, vegyes használatban, a klíma folyamatosan be van kapcsolva.
Mivel már elmúlt 5 éves, gondolkodom a cserén, de rendkívül nehéz döntés el?tt állok, mivel igen magasan van a mérce:
Nagyon jó ergonómiájú üléspozíció /7-800 km meg se kottyan/, hátul is tágas beltér, nagy csomagtartó, id?tálló, klasszikus forma, jó futóm? /úgy megy át az úthibákon, hogy nem zörög, csak "duhog" /, nem drága szervíz. Ajánlom a kétked?knek is.
Kezdek elkényelmesedni, és mivel ebben a típusban nem gyártanak automatát, lehet, hogy átülök egy nagyobb motosoros BMW-be, vagy Mercibe
Hibalista
- Hardy tárcsa, csilingel a kardán
Ide hordtam szervizbe
Régi osztálytárs, nem a lehúzásról szól a történet
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat 1,6 | Következő autója? | Talán Mercedes e 320 cdi, BMW 530 d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
