Himmel auf Erden: teljesen perverz teuton minőség
Szöveges ítélet
Az autó a korábbi 525d-t váltotta. Elsősorban a nyomatékos, erős, mégis takarékos motor miatt vásároltam. Az utastér minősége a bajor márkától -- joggal -- elvárt színvonalat ütötte meg. Sehol egy kósza hang, nyekergés vagy zörej, a kormány-műszerfal-ülés együttes elképszető, már már bunkeresen kemény, masszív benyomást keltett. A hathengeres soros dízel alapjáraton is lágyan, selymesen járt, egyszerűen nincsen jobb a kategóriában.. szerintem, volt lehetőségem a Mercedes és Audi kategória-társait összehasonlítani. Városban a kormányzást egy kicsit nehéznek, de legalább pontosnak találtam, úton viszont tökéletes visszajelzést adott. Az autót rugalmassága miatt is nagyon szerettem, sokszor tettem meg vele több nagy utat Spanyol-, illetve Franciaországba és nagyon élveztem az utazás minden percét, főleg az Autobahn-non teszem azt München és Nürnberg között.
Három gyerek már kényelmetlenül fért el hátul, ezért vérző szívvel megváltam tőle, és vettem egy xc90-est. De az már egy másik történet.
Hibalista
- csak a szokásos kopó alkatrészek cseréje volt
Ide hordtam szervizbe
bmw-szaki, Szentendre
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 525d, 2000 | Következő autója? | xc90 2.5T |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
