A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 530 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hiánya Tönkretesz hogy nincs már velem

Szöveges ítélet

Sziasztok !

Mióta kis gyerek koromban sikerült egy e36 320i Bömösben utaznom,elkezdődött a márka iránti szerelem. Azt mondtam magamnak, na meg persze faternak aki sokáig hülyének is nézett, hogy ha minimál béren kell is dolgozok de akkor is össze spórolok egyre az életben :) Eltelt pár év és a külföldi munka vállalásnak köszönhetően összejött a pénz. Addigra tudtam e39 530 D ami kell nekem.Nem telt bele sok 1 hónap nézelődés utánam ráakadtam egyre majd meg is néztük faterral. Tulajtól annyit tudtam meg pár éve ismerőstől vette s a kedves felesége használta főleg a kisgyerek oviba cipelésére...Ez annyiban egészült ki h eredetiség vizsgán kiderült az autó németből van majd láttam képeken rommá volt törve és egy 2.8 benyásból automata váltóval vaj bőrrel jött ki a gyárból. Most ( 3.0 D kézi váltó fekete bőr) :D de a papírok rendben voltak szerencsére. A kocsit azért olcsóbb árkategóriában vettem meg, ez persze kijött amikor a visszapillantók 40% án a festék le volt alul pattogva vagy a küszöböknél csúnya festési hibák voltak, na meg persze a festék mérő kimutatta kis millió helyen eltér a dolog :) Ezt a pár dolgot leszámítva belül gyönyörű volt szinte hibátlan a fabetét sportos ezüst színűre cserélve m es váltógomb m es bőr ülések, m es bőrbe varott kormány. Kívül egy szép angel eye ami kellemes megjelenést biztosított.Kicsit több mint két évet volt nálam a kocsi s főleg inkább városban használtam néha néha egy egy pályás kiruccanás. Az autóba mindig öröm volt bele ülni, Tiszteletet parancsoló egyéniség, biztonságos nagy dög.Élmény az ereje s a hajókázós suhanás vele, esti sétakocsikázás vagy épp megjelenés ha egy frissen felszedett netes csajnál megjelensz ;) Nekem a városi Fogyasztás 9 liter környékére kijött, egy ekkora motortól szerintem rendben a dolog. Hosszú távok tempomat 7 alatt mindenképp. 12 ezer kilcsi alatt szerencsés voltam mert semmi baja nem volt amig én vezettem, se egy hiba üzenet semmi sem villog a műszerfalon, a motor gyönyörűen járt se kattogás se kopogás se semmi... Na jó néha picit elkezdett nyöszörögni de egy kis olajat kenve a szíjjak szélére el is múlt a gond.Aztán az élet ugy hozta ott hagytam megint az országot, s apámra maradt a kocsi, amikor is többnyire csak állt heti egyszer talán meg lett járatva kicsit. Természetesen aksi kifingott, elöl mind a 2 felfüggesztés eltört, mint kiderült amikor motort cseréltek azt nem cserélték ki vele ennek tudta be a szerelő... elöl jobb szélen az autó elkezdett kegyetlenül beázni, szegény fater szopott vele s jó időben kannával locsolta felülről a vizet s vizsgálta hol is folyik be a víz :D Rájött természetesen vmi elöregedett egy gumi. Benzin kúti tankolás után megint csak faterom szopott vele az üzem anyag szivattyú leállt később kiderült, de ez ennél a tipusnál e motorral mondhatni tipus hiba. Persze amig otthon voltam hülye gyerek mentalitással sikerült egy oszlopra felkenődni amikor megpadlóztam kanyarban elektronikát meg kikapcsoltam.... Szerencsére csak jobb elején külső elemeket kellett cserélni dehát pénz hiányában csak használtakat szedtem össze aztán össze lett pakolva a kocsi megint. Még kisebb hiba ami eszembe jut pixel, kesztyú tartó gomb kezemben maradt, klima gomb hajszál repedése. Mivel Londonban tartózkodom apám pedig nem akart többet szopni vele, ezért elég erősen neki köszönhetőleg el adtam a kocsit.... :( Azóta pedig meg vagyok bolondulva legyen megint egy.... Bár félek nehogy vmi nagy Sz.rba belenyuljak, na meg ha évente 2 szer hazamegyek használnám kb, de akkor is Kell MEgint ! Ez bizony az ész vs BMW rajongás csatája

Hibalista

- Üzemanyag Szivattyú, Klíma,Felfüggesztés

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)