Gazdaságos sportlimuzin
Szöveges ítélet
Egyszerre sportos és gazdaságos.
Nem szoktam hajtani, de ha autópályán odalépek neki, akkor sem eszik többet 10 liternél (200 km/h)! Hosszú utakon nagyon kényelmes, de ugyanakkor városban is jól lehet vele lavírozni, a parkolás sem gond. Azt sajnálom, hogy steptronic aut. váltó van benne. Hiányzik az 523-as kézi váltója, azzal sokkal jobban ki lehetne aknázni a motor 193 LE-jét és a 410 Nm-es nyomatékát. A 16:9-es navigációhoz nemrég szereztem magyar software-t, ami elég jól működik. Külföldön már el sem tudnám képzelni nélküle a navigálást. Utoljára, de nem utolsó sorban a legáhítottabb extrára hívnám fel a figyelmet, ami egy BMW-ből sem hiányozhat: beépített lézerblokkoló + radardetektor ezt utólag szereltettem be. Használatával garantáltan 0 km/h-t mutata a fakabátok műszere, és ha úgy tartja kedvem 2x, 3x is rájuk fordulok a hecc kedvéért... :-))
Hibalista
- 1db Xenon izzó (8000,-Ft), főtengely jeladó (25.000,-Ft) klíma "jeladó" (25.000,-Ft) Klímaventillátor 206.000km-nél (70.000,-Ft) 160.000km-nél lett felújítva rajta a teljes üzemanyag-ellátó rendszer (3 gázolajpumpa lecserélve) rossz minőségú gázolaj tankolása miatt... (260.000,- Ft)
Ide hordtam szervizbe
NT Autó Kft. BMW Kereskedés & Szervíz
Budakalász, József Attila u. 75.
Rugalmas, kedves kiszolgálás, normális árak.
Merem ajánlani mindenkinek!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Az olajcseréket, és a nagyszervízeket is az egyik barátommal csinálom. Eddig csak akkor vittem szerelőhöz, ha nem tudtunk megbírkózni a feladattal...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 59000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 523i | Következő autója? | M5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
