Gazdaságos luxusvaddisznó
Szöveges ítélet
Kicsit féltem mikor megvásároltam,hogy milyen bonyolult szerkezet,és,hogy mennyi minden "bedögölhet" rajta.De eddíg tökéletesen működik rajta minden.
"Akkor milyen lehetett újonnan?.. néha megfordul a fejben".Nem hiszem,hogy lenne sok különbség.De talán mégis: 12millio.Ennyi kb az értékcsökkenés,de ez az első gazdának ciki,meg biztosan költött is rá.Amúgy nem annyira vészesek az alkatrészárak,meg pl:hajtásláncából,vezérléséből,masszívságából adódóan nemis megy hamar tönkre.(Persze nagyon meg kell nézni,hogy mit is vesz az eber.)Meg mertem venni 200e km-esen is ,hisz motorja
elmegy akár félmilliót.
Nagyon kecses a szerpentíneken,erős emelkedőkön is "préselődsz az ülésbe, miként élvezed a hátsóhajtás előnyeit".Megálni is meglehet a maga 1,7t-jával,széles gumikkal.
Mind ehez rendkívül jó fogyasztás párosul.
Főként ezért választottam manuál 2800-ast.Meg a 7.5mp-es gyorsulás miatt.
Lóerő adója sem annyira vészes, a kora miatt (28e/év),biztosítása sem..
na jó, édesanyám az üzembentartó.(48e/év).
Szerintem egy ekkora autóra az összes költsége nem olyan vészes.
Bárkinek merem ajánlani.
2.autóként használom,remélem sokáig meglessz a "Dög"!
Ja, egy hátránya mégis van:szeretünk vele céltalanul autókázni.
Hibalista
- Csomagtartó zár rugója.
- Javítása:új rugószem hajtása.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam is szervizelem,
Féktárcsa,betét csere,
futómübe kisebb dolog,
Kézifék ráállítás stb.
1-2 dolog könnyen szerelhető
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Pécsigyorsszervíz
Karterszellőztető szelep csere 15e munka díjjal.
első féktárcsa+betétek 50e.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 211000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | bmw |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
