A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 E39 525D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eljön az a számla, miután elváltok

Szöveges ítélet

Próbálok elfogulatlan ítéletet írni, hátha segítek azoknak, akik a vételen gondolkodnak.
Németországból került be az autó vezetett szerviz könyvvel, őszintének tűnő 225 e km-el. Rengeteg lom és szétütött talicska után többször jelentőségteljesen néztünk egymásra a cimborával az autó megtekintésekor az aknában és a próbaúton is.
Vétel után olaj + szűrők cseréje (az automata váltóban is) majd nyugodt kilométerek következtek. A termosztátok ki lettek már korábban cserélve, ezzel a típushibával nem kellett foglalkoznom. Legalábbis az elején, 40e km-el később újra cserélnem kellett mindkettőt. A pillangószelepek miatt sem aggódtam . Menetteljesítmények, úttartás meggyőzőek, nem ragozom, ezért vesz az ember szerintem BMW-t és nem valami steril, nulla visszajelzésű egyébként közlekedésre, A-ból B-be eljutáshoz tökéletes eszközt. Következő karbantartás: olajcsere + motortartó bak csere. Hidegben nehezebben indult: izzítórelé csere megoldotta. A karbantartásokon felül volt még egy komolyabb javítás: hosszbordás szíj görgőkkel feszítőkkel, vízcső, intercooler, turbó tömítés csere. Nyílván vettem bele akkut (100Ah), vettem rá gumikat, ezt nem fogja tartalmazni a lenti ráfordított összeg, mivel ez minden autóra rámegy. A karbantartás és javítás díjai lentebb láthatóak. Erre is mondhatnánk, hogy használat esetén minden autóra költeni kell, de nem mindegy, hogy mennyit. Én 10-12 e km-enkét elvittem a típust jól ismerő szerelőhöz, és megadtam a szükséges gondoskodást. Azt célszerű tudni, hogy vannak olyan alkatrészek, melyekből nincs után gyártott, tehát marad a gyári, az ennek megfelelő árképzéssel. Az autó soha nem hagyott ott az úton, vezetése élmény volt, de fenntartása költséges, ezzel érdemes tisztába lenni. Egy ilyen korú autó igenis el fog romlani, igenis fokozottabb figyelmet követel, mint egy fiatalabb, kevesebbet futott, és Te sem fogsz másképp járni, ha egy 15-17 éves 2-300 e km futott E39-et veszel.

Három év és 40 ekm alatt a karbantartás javítás elvitt 600 e Ft-t. Mindenki eldönti, hogy ez sok vagy kevés, de még egyszer hangsúlyoznám, hogy ez a példány igen jó állapotban került hozzám.

Hibalista

- Állófűtés - Motortartó bak csere - Izzítórelé - Thermosztátok - Hossz bordás szíj és görgők - Intercooler - Turbó tömíztés

Ide hordtam szervizbe

Sógor

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Autó Pál Szervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 225000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? E46 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)