A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 520i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

elérhető luxus

Szöveges ítélet

2001 év végi modell, Németországból hoztam, valós 21.000 (!) kilóméterrel. Márkakereskedésben volt csereautó. Egy éve használom, nincs is semmi baja. Nagyon kényelmes, nagyon jól össze van rakva, gyönyörű a hangja. Érezni az autó tömegét vezetéskor, ugyanakkor nagyon finoman kezelhető, sok apró figyelmes részletmegoldással és minőségi anyagokkal. 2,2-es 6hengers benzinmotor, 170 ló. Éppen elég. Kiegyensúlyozottabb lehet az 525(528)-ös 190 lóval, de ez is jól húz, csak tartani kell a fordulatszámot. Érezni, hogy a futómű sokkal-sokkal többre van tervezve.
Kategóriájában és évjáratában nem véletlenül etalon. Valójában hibátlan autó. Mivel évente 20e km-t megyek, gazdaságilag sem érné meg a dízel beszerzési- és javítási felára, amellett hogy egy kényelemre hangolt presztízs értékű autóban a zajkomfort fontos dolog. Meg ugye dízel autóból nem lehet 5éveset találni 21e km-el, még a németeknél sem.
A kötelező 40-es szervíz 85e Ft-ba fájt. (nem a wallisnál..) Átlagfogyasztás országúton 130-nál 8l, 150-160-nál 9l. Város 10-11 között.
Mivel többnyire városban használom, 10l átlag. Előtte s40-es volt (1.6-os), pont ugyanennyit evett..
Egy új alap Astra helyett, én ezt választottam. Ugyanannyiba került. Használom még 2-3 évig és 90e km-el továbbadom. Nekem szerencsére soha nem volt bosszantó és drága fenntartási gondom autóval, mióta 100.000 km-nél többet futott autóval nem járok, és rendszeresen átnézetem.

Pár dolog ami nem tetszik: a multifunkciós sportkormány szerintem nem elég vastag és bár bőr borítású, de kemény és kissé csúszós, amellett hogy egyáltalán nem izzad a kezem. Emellett nagyon közvetlen és sok visszajelzést ad, sajnos parkolásnál is. Ez mondjuk felszereltség kérdése. A hátsó ülés nemhogy osztottan, de egyáltalán nem dönthető. A fényre sötétedő visszapillantó tükröt 2 hét alatt lopták el Mao-n. Muszály gravíroztatni. Ennyi.
Csak ajánlani tudom ezt a kiforrott, nagyon kényelmes limuzint.

Hibalista

- első fékbetét csere kötelező szervíznél, amúgy semmi
- szokásos folyadék és szűrő cserék

Ide hordtam szervizbe

Horkics műhely Soroksár.
csak kötelező szervízre kellett vinnem egy év használat után,
Messze van, nehezen megközelíthető, de jó. -1 pont a hely miatt.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? s40 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)