Egy igazi sportlimuzin
Szöveges ítélet
Aki egy igazi dögös BMW-ét akar, az ebben a tipusban - 286 LE - megismeri azt a bizonyos "életérzést". Sajnos az ilyen koruak nagy része szét van már "döntve", többször megtört, de azért ki lehet halászni jó példányokat is, pláne külföldön. Nekem szerencsém van vele, semmi rozsda, csak a fényezésen látszik egy kicsit az idő, de gyakorlatilag az is kifogástalan, a belseje makulátlan, motorikusan "doxa óra". Nem értek egyet a Totalcar véleménnyel, miszerint a "lejárt garanciájú" prémium autók ráfizetéses "hulladékok" lennének. Egy biztos, aki használt autót vesz, pláne BMW-t, irány egy tuti szervíz átvizsgálás és minden kiderül a gépről. ( Dízelben gondolkodóknak különösen ajánlott. ) Ja, és türelmes válogatás. Garázs pucerájnak nem felülni. A fogyasztás sokakat érdekel : 10 liter alá nem lehet menni vele, papásan max. 125-130-al országúton 10-11 között, szerényebb " emberkedéssel" 12-13, 180 + sok föle 14-15 liter, de a hatás leírhatatlan. Városi fogyasztásról nem sokat tudok írni kb. 11-14 lityi, ez sok minden függvénye. Aki munkábajárós autónak is gondolja, számoljon 12 literrel és tisztában lesz a lehetőségeivel. Fullextrás a gép, tehát minőségről, kényelemről nem írok, ez egyértelmű. ( Ha már egy 540-es bömi is sz.r, akkor mi a "jó". ) Vásárlás után kapott egy váltó olaj+szűrő, két szíj, és a V8-asok szokásos szelepdekli tömítés cseréjét. Aki hosszútávon bevállal egy 540-et az vagy fanatikus márka őrült, vagy van rá pénze és szereti a jót. ( Nem akarok megsérteni senkit se, de hirtelen felindulásból, "szerény átlag jövedelemmel", csillag garázsos lehetőségekkel gondolja meg a vásárlást, 2 milla környékén már könnyen megvehető példányok akadnak, szomorú lehet az "elválás". ) Tulajdonképpen én csak "két gondot" tudok említeni, egy, ha ajánlottat hoz a postás és még nem ismerem a feladót ( BM, gyorshajtás ), a másik, hogy egy 540-ből csak 540-be lehet később is beülni, de ez nem zavar. Az biztos, az "átlag" autós hirdetések 90% a napi médiában nem sok izgalmat tudnak kelteni az "autós tudatomban". Ha valaki ezt "propeller" betegségnek tartja, semmi gond, bevállalom!
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi.
Ide hordtam szervizbe
NT Autó Budakalász
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 316i bemelegítés a BMW világába | Következő autója? | Egyenlőre nem adom el. Később is 540 v. az új 550-es |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
