Csodálatos gépezet!!!!528iA
Szöveges ítélet
Kilenc hónapja vettem a gépet,mindig úgy voltam vele, hogy nem jobb annyival a német prémium márka mint a többi.Aztán a sógorom vett egy 525D-t amit persze rögtön kipróbáltam,és azt mondtam, hogy csak BMW kell.Féltem az öreg dízelektől,és sógorom BMW-s ismerőse ajánlotta az 528-t.Ez már elég erős a nagy testhez,és a legmegbízhatóbb a motorja,és persze finoman fogyaszt mindezek mellett.Minden az 528 mellett szólt, már csak találni kellett egy jót.Mákom volt mert keresésem második hetén találtam 1 ideális példányt.Nem volt kevés benne,de gondos gazdától jött és piszokul patent volt kívül-belül.Felszereltségre is olyan volt amit akartam,plusz gáz volt benne.Ilyent kerestem és lám 1 tökéletes jött.Lakk fekete kívül, belül vaj sportbőr,fabetét.Szerintem a legszebb belső.Csak tv és GPS nincs benne.Az autót aki látta 5-7 évesre taksálta.
Nagyon jó vezetni,hangszigetelés csodás,igazi műszer,jól megy, a steptronik tempomattal a legjobb dolog a világon....Imádom.
Magyar utaknak megfelelően közlekedünk vele,fogyasztás benzinből(110 körüli tempóval) tempomattal 8-9 liter.Gázzal 11-13 liter.Nem lehet érezni mivel megyek olyan jó a gáz.Déli határ mellet lakom,odaát csak 110Ft/L.Ajándék.A hátsókerék hajtást meg kellett szoknom,de nagyon jó mikor lenyomod a gázt és csak tol mint a veszedelem!!Volt már Premacym,Lagunám,Meganom,de ez az autó eddig mindent visz.Rosszat is kellene írnom,ugyan még csak 22 ezer km-t hajtottam,de nem tudok mondani.Minden szempontból nagyon jó autó.Amit a szerviznél leírtam "hibákat" az a sok km-k tudható be,egy része pedig kopó alkatrész.Aki még sosem vezetett BMW-t próbálja ki!!Egy gondja van,nincs belőle összkerekes.....
Hibalista
- Eltört a termosztátház 260 ezer km-él, kicseréltem,a termosztáttal és a vízpumpával együtt,hűtőt kimosattam,fagyálló bele.68 ezer.Műszakira vittem:féktárcsa,fékbetét előre(gyári),bal hátsó lengőkar,jobb első kormányösszekötő,kézifék pofák.minden alkatrész kb. féláron.70 ezer.Az olajnyomásom vacakolt, levettük az olajteknőt tele volt olajsárral,ezért nem volt nyomás.Csak munkadíj volt 35 ezerért.Szelepfedél tömítés csere 10 ezer mindennel.
Ide hordtam szervizbe
Saját bejáratú nem lehúzós szerelőm van.Egyszer kell egy jó szerelőt találni és kitartani mellette.Persze vidéken egyszerűbb.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Premacy 2.0 DiTD | Következő autója? | BMW 530Xi autómata |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
