A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 540 ia 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

BMW E39 540ia-a Családtag

Szöveges ítélet

Nem tudom,hogy a fent leírtak minden E39 540ia-ra jellemzőek-e,én minden esetre kissé megőszültem az utóbbi 1 évben az autó miatt.De akkor sem akartam másikat,a szervizelés idejére kölcsönkapott autókban is mindig csak azt mondogatta a család,hogy hát igen,jó,ez,jó ez,de a MI BMW-énkben ez is jobb volt,meg az is,kapjuk csak vissza,akkor minden szép és jó lesz megint.És mikor végre visszatért hozzánk,akkor a gyerek beült és a kárpitot simogatta...Kényelmes,nagyon jó vezetni,szeretjük.Nem szeretnénk eladni,bár a ragaszkodás egyeseknek a fent leírtak tükrében talán már betegesnek tűnik.Remélem,még sokáig használhatjuk,most már talán sikerült olyan állapotba hozni,hogy még hosszabb ideig megbízhatóan működjön.

Hibalista

- Az autót használtan vásároltam,4. éve van nálam,jelenleg is napi használatban.Az első időszakban olajcseréken,fékek és akkumulátor cseréjén kívül különösebb probléma nem volt vele,egyet kivéve,mikor az üzemanyag-szivattyú környékén elszakadt valami drót,és a benzin nem jutott el a motorig.De aztán gyorsan ez is megjavult.Aztán a 3. évben elkezdődött valamiféle idegesítő rángatás,mikor az autóval az ember lassan majdnem teljesen megállt,majd tovább engedte gurulni.Ekkor kezdődött a hiba keresgélése.Ezt megelőzően még a vásárlásnál nem működő klímahűtőt cserélték.Kicserélődött ekkor benne generátor feszültség-szabályozó,olajleválasztó szelep,de a hiba megmaradt.Aztán történt egy gyújtáskapcsoló-betét csere is,mivel az autó menet közben egyszerűen megállt.Majd először vittem hosszabb külföldi útra,ezt követően a hiba egyre erőteljesebbé vált,és a motor szépen elkezdett kopogni is.Nem nagyon,de azért annyira,hogy éppen feltűnjön.Az autót két helyen szervizelték,az egyik helyen gyorsabb és kb. közepes javításokat végeztek-ők szerezték az autót is-a másik helyen a nagyobb dolgok javultak.A szerelők egyébként ismerik egymást,időnként össze is dolgoznak.A közepesebben komoly belenézés eredménytelensége után a motor végül 2012 júniusában kiszerelésre került,ekkor derült ki,hogy sajnos nem az első alkalommal.Végül az egészet apró darabokra szedték,kicserélték a 4 vezérműláncot,bevizsgálták a hengerfejeket,szelepeket,VANOS-t,a motort teljesen szétszedték,a korábban valamikor hengerfejtömítés gyanánt belenyomkodott -és máshova is befolyt..-ragacsot kipucolták;gyakorlatilag a motort teljesen felújították,rendbe rakták.Ezután működött egy darabig,majd elkezdett a műszerfal kijelzőjéről eltünedezni az óra,mikor az autó megállt,újraindításnál a leállítás időpontját írta ki.Majd később 1-2 nap állás után le is merült az akkumulátor teljesen.Újabb keresgélés,diagnosztika,majd a teljes műszerfal-egység cseréje.Innentől kezdve az autó már megbízhatóan működött,működik jelenleg is,bár most a navigációs egység szorul kezelésre,mert valószínűleg nem tett jót neki,hogy a műszerfal zárlata miatt akkor sem kapcsolt ki,amikor az autó állt(a szerelő szerint nem aludt el az autó),illetve az üzemanyaszint-jelző vezetékének szakadása javítódott még ki.Az elmúlt közel egy évben a motor kiszerelése és rendbetétele,valamint a zárlatos elektromos egység cseréje jelentősen igénybe vette a család idegrendszerét és pénztárcáját.Nem tudom,hogy minden E39 540ia ilyen-e,de ez igen.Ennek ellenére családtag,kijár neki a legjobb ellátás,ha beteg.Csak bírjuk cérnával.Meg pénzzel.Az alkatrész ugyanis elég drága hozzá,bontottat nem nagyon tettek bele,a nagyobb hibáknál inkább megvettük a gyári dolgokat,számlával.Így visszakereshető,reklamálható minden.

Ide hordtam szervizbe

Szórádi Attila-Győr,Tarkarét utca 2. Kisebb-nagyobb hibák tényleg gyors és igényes javítása,akár hétvégén is.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

BMW-Bognár Kapuvár, Cseresznyesor 32BMW-szakszervíz,bécsi,bécsúlyhelyi és müncheni kapcsolatok,németországi és ausztriai szervíztapasztalat.Igazi BMW-megszállott,itt a halott BMW is feltámad poraiból.Ha tényleg nagy a baj,és már minden szervízben letettek az autóról,akkor ide KELL elvinni.Ha az autó mozgásképtelen,akkor is fel kell hívni,mert a szállításban is tud segíteni,segít is.Alkatrészekről számla,a kiszerelt régi,rossz darabokat az új,beszerelt alkatrészek dobozaiban a műkedvelők haza is vihetik.És ami nekem teljesen új dolog volt: miután az ember a szervizelés után elhozta az autót,Bognár József érdeklődik a tulajdonosnál telefonon,hogy hazaért-e,rendben van-e az autó és elégedett-e a tulaj az elvégzett munkával.Természetesen az elhozatal előtt is kötelező próbakör,szintén vele.Osztályzata 10-es skálán 12!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? E34 M5 Következő autója? X5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)