A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 525 tds 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BMW 525

Szöveges ítélet

Az autó igazából apámé, aki történetesen BMW szerelő és rendelkezik szervizzel. Az utó 97-es 2001-2002 környékén vette. Az autó 250000km felett van és soha semmi olyan baja nem volt mint amire az átlag BMW-ések panaszkodnak (dízelesek). Apám szerint ez az egyetlen olyan dízel ami nem hullik szét. A mai dízelek 20d 25d 30d egy rakás fos. Bár ha nem nyomjuk neki az semm esik szét. De köztudott Mo-on a BMW azért van hogy nyomjuk neki és taposuk ki a belét. Na ezért hullanak szét a kocsik mert nyomják neki és nem tartják karban. A mi autónknak soha nem volt semmi baja. Persze adagolot kellet cserélni, de hát melyiken nem. A turbó ezen az autón a legmegbízhatóbb soha nem volt cserélve és az olaj sem folyik belőle. Az autó igazából nagyon keveset fogyaszt 6,5-7l/km egy hosszú úton, városban akár 8 liter is lehet. És ez nem vicc!!! Nagyon karban van tartva megkapott mindent, de hát ez szerintem egyértelmű. A kényelem nagyon frankó! Ha a futóművet nem hanyagolják akkor nagyon kényelmes tud lenni. Nem pattog, nem ráz, jól fekszik az íven. nem zörög, nem csörög. A kényelem csak azért nem 10-es mert a 7-est nem múlja felül semmi, de ha a kortársakat nézem akkor 10. Menet teljesítményéről nincs igazából mit mondani 230Km/h simán vitte Németoban. Persze most azt hiszik szétvan hajtva de nem. 1500 felett mindig el van váltva. Nem farolgattak vele, nem drifteltek vele, nem gyorsultak, nem versenyeztek vele és nem kanyarodtak ki vele padlógázon soha. Nagyon sok BMW-vel mentem már és hát vannak olyan széthajtott igénytelen szörnyű autók, hogy ezek igazából a márka szégyenei. Bontásra ítélném azokat... Olvastam itt egy kolega irta, hogy 700-ért vett egy kombi tds-t eladta 650-ért és 885-költöt rá és milyen fos volt a kocsi. Hát nagyon sokan vannak igy, itt Mo.-n nehéz kifogni jó állapotú BMW-t. Sokan hozzák, hogy vizsgáljuk át az autót és azt mondja kérnek érte 2,5 milliót 2002-es van benne 120e km meg vegye-e? NE!! Mert még legalább 1misit rá kell költeni hogy az autó legyen. Inkább hozzason Németországból ott kulturált emberek, kulturáltan közlekednek és használják az autót és SZERVÍZELIK RENDSZERESEN és nem sajnálják rá a lóvét.És aki egy BMW-t 700 megvesz annak csak gratulálni tudok! Jól átba*zták! De az átlag ember nem tudja milyennek kell lennie egy BMW-nek a Suzuki után. Ők nagyon rába*zhatnak. Ezek precíz gépek amik rendesen kivannak hegyezve! Vígyázni kell rájuk és nem taposni még szét nem esik! MERT NEM AZÉRT VANNAK!!!

Hibalista

- Igazából semmi!!!

Ide hordtam szervizbe

Saját szerviz...

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? E34 525i Következő autója? E65 730i 05-09
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)