Azt hiszem tökéletes autóm van. (És lesz is jó sokáig!)
Szöveges ítélet
2005-ben vettem, azelőtt Lexus-om volt, ami nem tetszett! Túl lelketlen volt. Aztán vettem ŐT! Hmmmm PAZAR! :) Először nem tűnt jó ötletnek, sok rosszat hallottam róla. Állítólag mindig elromlik benne valami elektromos kütyü. Nem tudom...én ilyet nem tapasztaltam. Jó mondjuk, hogy használok is valamit a klímán kívül az az elektromos ablak és a tetőablak. Kezdjük a legfontosabbal: NEM ZÖRÖG! De úgy nem zörög, hogy a német munkatársam 530d-je (a Bengülös E60-as) már úgy zörgött 170ezernél(nemhogy 340000(!!!)-nél), hogy "öröm" volt hallgatni! Ja és az enyém működik(lásd hibalista)! A vezetés a BMW-nél valóban élmény, DE MÉG MILYEN! TÖKÉLETES! Úgy fekszi a kanyart,nemcsak ahhoz képest mennyire elképesztően kényelmes! Hatalmasakat lehet vele kanyarodni, mindenféle kibillenés, dőlés, alul kormányozottság, túl kormányozottság nélkül, hogy...ááá LEÍRHATATLAN! Pengeéles, csodálatosan kommunikatív a kormánya, mellesleg pazar visszajelzéseket ad a futómű is! A fékei pedig...HŰŰŰ...harapósak, tökéletes az adagolhatóságuk, tökéletes a pedál nyomásának az érzete, ja és természetesen fáradhatatlanok! Végül pedig a legjobb: A VÁLTÓ! Bizony ez még nem a gumírozott, takony érzetű BMW váltók közé tartozott! Finom, de közben kellemesen masszív, halálosan precíz és felülmúlhatatlanul pontos! A belseje gyönyörű, nem egy érzelmes olasz dizájn, de nem is zörög továbbra sem! Nagyon tetszik, hogy,bár nem olyan harsányan vagy markánsan ugyan, de a vezető felé lett fordítva a műszerfal, szerintem ez egy marhajó ötlet! Az anyagok vitán felül gyönyörűek, masszívak és tartósak! Egyedül a kormány és a vált bőrje kopott meg(az is csak egy kicsit és ezt nem a tulajdonosi szeretetből mondom mert rosszul leszek az olyantól! Elöl hátul elképesztő a hely és a kényelem, az ülések frenetikusak! A csomagtartó jó, de közel se óriás ráadásul a rakodó perem(vagy mi a frász) is szűk egy kicsit, de nekem elég! Egy dologról nem beszéltem még a motor...hát...végül is jó viszonylag keveset fogyaszt és jól megy, de a teljesítmény hajhászok inkább vegyenek 530 vagy 528i-t. Vásárlás után rögtön vettem bele egy sperr difit, gyári M5-ből van. Bontott ugyan, de egy elég jó állapotú volt és most is az, kegyetlenül lehet neki tolni vele a kanyarban! Konklúzió: TÖKÉLETES! (Persze tudni kell, milyet, milyen állapotút, mikorit és mennyit futottat veszel!)
Hibalista
- Csak a kötelezők! Meg persze futómű alkatrészek a szar magyar utak miatt.
Ide hordtam szervizbe
Egy Berlini független szerviz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 340000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | IS 200 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
