Átformálna... ha hagynám!
Szöveges ítélet
Nos...mar 7 honapja van a birtokomban a gepjarmu. Nem volt idegen tolem a marka mert jo 5 evig hajtottam egy e30 -as bomost amiert halas is vagyok mert annal jobb tanulo vas nem is lehetett volna alattam. Rosszat egyenlore nem tudok irni mert nincs mit. (Kopp-kopp)
A 18" -os felnik nagyon mutatnak rajta de sajnos a kivalo magyar utak megteszik a hatasukat mar kicsit kezd kopogni a futomu nem ugy veszi mar az uthibakat valoszinu gombcsuklok mar nem birjak. Ez nem az auto hibaja! Gondolom nem kell hangsulyoznom. Ezek kopo alkatreszek nem hiba de a /40-es gumik nem valok ide valojaban. Valamit valamiert.
Az e39 szerintem meg az igazi bmw-ek koze tartozik nem mintha a mostaniak nem lennenek jok de valahogy kihalt beloluk az amitol a bmw evekig mergezte az embereket ha meglattak es beleultek. Sportos kinezet, az a felsobrenduseg az autoban ami a feled forditott kokpit miatt erzodik. Itt Te vagy a lenyeg az utasok csak nehezekek. Veztesi elmenye:
10-es. Igy diohejban. Soros6os motor hosszaban, manualis valto ahogy kell es RWD. Nem egy raketa de azert nem megy rosszul a 150 loval. Sajnos kicsit keves ekkora tomeghez...masfel tonna az masfel tonna. Nevetek azokon akik a 120 loeros autokra irjak azt, hogy nagyon megy es 10-est adnak ra..ugyan mar. Egy EVO IX pl. a majd 300 pacijaval mar jol megy. A motornak viszont isteni hanga van. A gyari legszurohaz el lett tavolitva es direktbe szivja a levegot, plussz a Hartge auspuff felel a hangert. A H&R sport rugok es ultetes pedig a jobb uttartasert es kinezetert ahogy a szep M-es kotenyek is.
A helykinalatot hagyjuk most nem akarok itt untatni senkit. El lehet benne ferni boven elol-hatul, ennel nagyobb auto en szerintem felesleges. Igazabol kettos szemelyisegu az auto. Mert egy kenyelmes, extrakkal megtuzdelt sedan ugyanakkor (plane ha elborul az agyam es keresztbe kozlekedek vele) benne van a bestia! Egy romlott veru, gyonyoru, ordogi auto.
Mindenki megnezi blabla-bla. Nem ez volt a lenyeg. Ez egy jo auto ahogy van.
Hibalista
- Eddig semmi! Bar hidegen dobja az 1-es sebbesegi fokozatot amit meg nem neztunk mi oka...lehet egy ket ezer forintos persej a valtorudazaton amiert nem megy be mindig! Kiderul...
Ide hordtam szervizbe
Markaz Bajcsy Zs. 22. Takács László
Egyenlore diagnosztikara vittem meg el csak de egy elozo autom egy e30 -as bimmer 4 evig volt itt szervizelve. Rosszat nem tudok rola mondani.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 218000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E30 | Következő autója? | N/A |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
