A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 520i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Átformálna... ha hagynám!

Szöveges ítélet

Nos...mar 7 honapja van a birtokomban a gepjarmu. Nem volt idegen tolem a marka mert jo 5 evig hajtottam egy e30 -as bomost amiert halas is vagyok mert annal jobb tanulo vas nem is lehetett volna alattam. Rosszat egyenlore nem tudok irni mert nincs mit. (Kopp-kopp)
A 18" -os felnik nagyon mutatnak rajta de sajnos a kivalo magyar utak megteszik a hatasukat mar kicsit kezd kopogni a futomu nem ugy veszi mar az uthibakat valoszinu gombcsuklok mar nem birjak. Ez nem az auto hibaja! Gondolom nem kell hangsulyoznom. Ezek kopo alkatreszek nem hiba de a /40-es gumik nem valok ide valojaban. Valamit valamiert.
Az e39 szerintem meg az igazi bmw-ek koze tartozik nem mintha a mostaniak nem lennenek jok de valahogy kihalt beloluk az amitol a bmw evekig mergezte az embereket ha meglattak es beleultek. Sportos kinezet, az a felsobrenduseg az autoban ami a feled forditott kokpit miatt erzodik. Itt Te vagy a lenyeg az utasok csak nehezekek. Veztesi elmenye:
10-es. Igy diohejban. Soros6os motor hosszaban, manualis valto ahogy kell es RWD. Nem egy raketa de azert nem megy rosszul a 150 loval. Sajnos kicsit keves ekkora tomeghez...masfel tonna az masfel tonna. Nevetek azokon akik a 120 loeros autokra irjak azt, hogy nagyon megy es 10-est adnak ra..ugyan mar. Egy EVO IX pl. a majd 300 pacijaval mar jol megy. A motornak viszont isteni hanga van. A gyari legszurohaz el lett tavolitva es direktbe szivja a levegot, plussz a Hartge auspuff felel a hangert. A H&R sport rugok es ultetes pedig a jobb uttartasert es kinezetert ahogy a szep M-es kotenyek is.

A helykinalatot hagyjuk most nem akarok itt untatni senkit. El lehet benne ferni boven elol-hatul, ennel nagyobb auto en szerintem felesleges. Igazabol kettos szemelyisegu az auto. Mert egy kenyelmes, extrakkal megtuzdelt sedan ugyanakkor (plane ha elborul az agyam es keresztbe kozlekedek vele) benne van a bestia! Egy romlott veru, gyonyoru, ordogi auto.
Mindenki megnezi blabla-bla. Nem ez volt a lenyeg. Ez egy jo auto ahogy van.

Hibalista

- Eddig semmi! Bar hidegen dobja az 1-es sebbesegi fokozatot amit meg nem neztunk mi oka...lehet egy ket ezer forintos persej a valtorudazaton amiert nem megy be mindig! Kiderul...

Ide hordtam szervizbe

Markaz Bajcsy Zs. 22. Takács László
Egyenlore diagnosztikara vittem meg el csak de egy elozo autom egy e30 -as bimmer 4 evig volt itt szervizelve. Rosszat nem tudok rola mondani.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 218000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? E30 Következő autója? N/A
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)