A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1995-2003)

5 520d 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Addiktív

Szöveges ítélet

Egy évesen vásároltam, aránylag magas futásteljesítménnyel. Kicsit féltem tőle, a BMW-k legendásan magas fenntartási költségei és szervizigényessége miatt.
Rengeteget mentem vele (350 Ekm) és nagyon kellemesen csalódtam. Alapfelszereltségű volt a kocsi, tehát sem navi, sem bőr, sem semmilyen elektromos kütyü nem volt benne, így is kényelmes és szerethető autónak találtam. Aránylag sok és sokféle autóm volt előtte, de olyan ami az én igényeimnek igazán megfelel,talán csak ez. Fontos persze, hogy a 136 lóerős , 20-as motortól ne várjunk többet, mint amire képes. Ne álljunk neki gyorsulgatni a városban, mert keserves csalódás a vége. Országúton aztán már kevesebb a vetélytárs, a magyar utakon tartható sebesség közelében ritkán előztek meg. Az autó 160-170 környékén szeret menni, ennél a tempónál 7-7,5 liter körül jártam vele .Városban hasonló az adat. Kifejezetten extrém bánásmód mellett kér csak 9 körül, de többet soha. Volt olyan, hogy egy horvát túra alkalmával 4,9 volt az átlag, megpakolva, teleülve. Nálam mindig megkapta a kötelező karbantartást, ezt azzal hálálta meg, hogy SOHA nem hagyott cserben. Akár 1000 km után is frissen szálltam ki belőle, a sima ülésekkel sem fájt a hátam. Sokan kérdezgettek, hogy nem kicsi-e ez a motor a kasztnihoz, olyat is hallottam, hogy az igazi BMW hathengeres, és még hasonló okasságokat, ettől függetlenül, ha valaki beült mellém, az csak elismerő szavak kíséretében szállt ki.
Az gondolom, világosan látszik, hogy nekem szerelem volt, minden perc a kocsival, tényleg nehezen tudnék rá rosszat mondani, csak javasolni tudom mindenkinek, aki kényelmes, szerethető, igényes autóra vágyik. Az utakon még mindig van respektje, ha nem is akkora, mint pár évvel ezelőtt. Mára már leesett az áruk, nem sokkal drágábbak, mint egy hasonló korú és méretű másik autó, ellene talán csak az szól, hogy ha veszel egy BMW-t, onnantól nem nagyon fog megfelelni más,a motor a kasztni változhat, de a márka biztosan marad. Tökéletesen addiktív.

Hibalista

- légtömeg mérő, kisnyomású szivattyú,lendkerék

Ide hordtam szervizbe

Privát szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 350000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf IV Következő autója? BMW 330xd
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1995

További ítéletek (275 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)