Addiktív
Szöveges ítélet
Egy évesen vásároltam, aránylag magas futásteljesítménnyel. Kicsit féltem tőle, a BMW-k legendásan magas fenntartási költségei és szervizigényessége miatt.
Rengeteget mentem vele (350 Ekm) és nagyon kellemesen csalódtam. Alapfelszereltségű volt a kocsi, tehát sem navi, sem bőr, sem semmilyen elektromos kütyü nem volt benne, így is kényelmes és szerethető autónak találtam. Aránylag sok és sokféle autóm volt előtte, de olyan ami az én igényeimnek igazán megfelel,talán csak ez. Fontos persze, hogy a 136 lóerős , 20-as motortól ne várjunk többet, mint amire képes. Ne álljunk neki gyorsulgatni a városban, mert keserves csalódás a vége. Országúton aztán már kevesebb a vetélytárs, a magyar utakon tartható sebesség közelében ritkán előztek meg. Az autó 160-170 környékén szeret menni, ennél a tempónál 7-7,5 liter körül jártam vele .Városban hasonló az adat. Kifejezetten extrém bánásmód mellett kér csak 9 körül, de többet soha. Volt olyan, hogy egy horvát túra alkalmával 4,9 volt az átlag, megpakolva, teleülve. Nálam mindig megkapta a kötelező karbantartást, ezt azzal hálálta meg, hogy SOHA nem hagyott cserben. Akár 1000 km után is frissen szálltam ki belőle, a sima ülésekkel sem fájt a hátam. Sokan kérdezgettek, hogy nem kicsi-e ez a motor a kasztnihoz, olyat is hallottam, hogy az igazi BMW hathengeres, és még hasonló okasságokat, ettől függetlenül, ha valaki beült mellém, az csak elismerő szavak kíséretében szállt ki.
Az gondolom, világosan látszik, hogy nekem szerelem volt, minden perc a kocsival, tényleg nehezen tudnék rá rosszat mondani, csak javasolni tudom mindenkinek, aki kényelmes, szerethető, igényes autóra vágyik. Az utakon még mindig van respektje, ha nem is akkora, mint pár évvel ezelőtt. Mára már leesett az áruk, nem sokkal drágábbak, mint egy hasonló korú és méretű másik autó, ellene talán csak az szól, hogy ha veszel egy BMW-t, onnantól nem nagyon fog megfelelni más,a motor a kasztni változhat, de a márka biztosan marad. Tökéletesen addiktív.
Hibalista
- légtömeg mérő, kisnyomású szivattyú,lendkerék
Ide hordtam szervizbe
Privát szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 350000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf IV | Következő autója? | BMW 330xd |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
