A legjobb ever
Szöveges ítélet
6 évesen vettem, 9 évesen váltam meg tőle anyagi okokból. Nem mintha drága lett volna a fenttartás, egyszerűen csak rosszul ment...(az életem) 3.3milla volt, 2.0-ért ment el..Hát..Rossz volt az időzítés.
Fantasztikusan felszerelt darab volt.És bár nem vagyok (felesleges)extra orientált, azért mégiscsak jó, hogy az első (egyetlen) tulaj megvette bele a dupla üveget (nagyon jó érzés, hogy leengeded az ablakot, és látod azt a vastag üveget), a 6-os cd-tárat, a parkradart, a full-mem-mot.-ot, a fényre söt.tük.-röt, a 8 airbag-et, meg még egy a4-es oldal extrát:) Azért jó érzés, hogy az autó érted van. A kényelmedért:) Mert ugyebár ÚR vagy:)
Lényeg ami lényeg: most visszatekintve ez volt a legjobb autó, amit valaha vezettem. Vagyis a legtökéletesebb. Vagyis ami a legjobban kiszolgált, és nem okozott túl sok bosszúságot. És bár emocionális okokból volt 2 autó amit ennél is jobban szerettem, de azok emocionális okok:) Apám autója, és az első autóm voltak ezek..De a 528i volt a csúcs.
Anyagi helyzetem nem fordult jobbra, de úgy eset, hogy munkámból kifolyólag, csak nagyon jónak tartott autókat vezettem azóta. És nagyon sokat vezettem őket. Hogy rövidre fogjam: Merc.Benz E350 2005.(272LE) 40.000km, AUDI A4 2.0 TDI 2008, és egy csomó más...
Egyik sincs sehol. A 8 évvel fiatalabb merci kicsit halkabb. De borzalmas hepciás 1 kurva a mindenapokban. Talán az A4 is halkabb lenne benzinmotorral, de 10 évvel fiatalabb...Miről beszélünk hát?! Különben is, itt csak halk és halkabbról, finom és még finomabbról beszélünk:)
Az 528i 10 tulajdonságot vizsgálva (kényelem, fogyasztás, élmény, akármi)9-ben nyer a fentebb említett újabb A4, és E-class ellenében. Nálam, és a valóságban is! Évek óta gondolkozom, mercizve, audizva:"miben jobb ez?"És a válasz mindig az:"neeem... ez rosszabb..."Rosszabbul fordul, fogyaszt, parkol, vált,stb.. És megnehezíti(k) az életed, nem pedig segíti(k)!!!
Az E39 elátkozottul jó nagyautó! Kicsit nem hatalmas a lábtér hátul, de ha a vezető 180cm, és normálisan állítja be a pozicióját (nem fekszik, amit én az ágyban szoktam), akkor maga mögé is kényelmesen be tud ülni. És nagyon kényelmes hátul is.
Fogyasztás: Eger-Székesfehérvár oda vissza + városnézés, és Szeged ugyanez 7.5 vagy kevesebb, úgy hogy voltak benne 210-es szakaszok is...Akkor most hová, minek kéne büdös tdi-t venni? Nem is értem.
Ez autó volt La.
Hibalista
- váltóolaj elfojt
Ide hordtam szervizbe
BMW Óbuda korrekt,de ha megint lesz bömösöm, és pénzem, télleg ósztriába fogom hordani.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
BMW Székesfehérvár Segítőkészek voltak és nem számították fel a hibafeltárást... Nem költöttem náluk semmit. Mondtam: majd jövök, azt nem mentem:)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 335i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
