A legeltaláltabb, 5-ös,legendás motorral
Szöveges ítélet
Hibalista
- AZ ÁRAK MUNKADÍJJAL EGYÜTT VOLTAK! csomagtartó mikrokapcsoló (6.000,bontott), kuplung alsó+felső munkahenger (18.000,bontott), fabetét mögé rögzítő bolhák (300 Ft./db. :D), kézifék bofden (2 db. bivalyerős,Wallis, 18.000), adagoló tömítés+szimmering+diagnosztika (45.000), ékszíjak+váltótartó bakok+fékcsövek+feszítők (kb.40.000), generátor felújítás (15.000), TELJES futómű felújítás (ELSŐ+HÁTSÓ,GYÁRI ALKATRÉSZEKBŐL,ÚJONNAN: kb.220.000 Ft. /de ez kb. 80.000-100.000 km-en keresztül kiszolgál gond nélkül), kormánymű-felújítás (40.000), szervószivattyú cseréje (55.000)
-
- Ha valaki elkezd kalkulálgatni,igaz,hogy soknak tűnik az összeg,de jelenleg olyna szinten van rendben az autó,hogy nagyon sokáig nem kell,csak tankolnom és persze olajat cserélnem benne! Az összeg mellett azért enyhülésre ad okot,ha bármikor beleülök az autóba... Kényelmes,nagy,biztonságos,erős,gyönyörű benne a vajbőr és a világos belső,fabetét... ´97-es az autó... Na és? Ki mondja meg? Még ´2004 legelején is gördült le állítólag 1-2 példány a szalagról! Mennyit ér? Kb.2 millió? És ki mondja meg? Aki ért hozzá... De még az is hozzáfűzi,hogy gyönyörű autó (pedig nem is fekete...Oxfordgrün)! Bátran,büszkén meg lehet vele jelenni bárhol!
Ide hordtam szervizbe
Mindennek megvan a maga helye... :)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 307820 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 124 250D | Következő autója? | e60 525/530d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
