Tank, bőrrel, klímával...
Szöveges ítélet
El?rebocsájtom, hogy BMW ?rült vagyok, tehát a véleményem nem teljesen objektív...
Teljesen véletlenül akadtunk egymásra egy forró nyári napon ?, meg én. Azóta dúl a láv... :)
Naszóval: 6 henger 150 LE, 210 nm (2 ezres suzuki összesen nem tud ennyit...)
A 150 LE egy hangyányit kevés a másfél tonnás bódéhoz, de ez inkább csak a fogyasztáson látszik, mintsem a teljesítményen. Pontosabban fogalmazva ha tolod megy viszont eszik, ha nem tolod akkor is megy csak a könnyeid nem a füled mögött folynak.... Ami igaz az igaz ehhez a kocsihoz minimum 200 LE illik. (525i-t?l felfele)
3000 körül kezd életre kelni és meg sem áll a tiltásig (5500+). Autópályán 160-at nem veszed észre annyira halk és stabil. Rendesen figyelni kell az órát, mert csak lenézel a rádióra és már 180... Nagyon jó úttartású futómüve van a 235/45r17-es papucs csak hab a tortára.
A kialakítása pedig maga az álom. Beülsz, magadra csukod a Kinizsi 2-es páncélszekrény ajtajára hajazó nyílászárót, kényelmesen elhelyezkedsz a kartámaszos, f?tött fekete b?rfotelben és elfordítod a kulcsot. És nem történik semmi. Gondolod els?re, hiszen nem hallasz semmit és remegést sem érzékelsz. Igenám, de a fordulatszámmér? 750-et mutat... Akkor valami nem stimmel. Pici gázt adsz, mire valahonnan el?röl tompa morgás üti meg a füledet. Aha, gondolod, mégis jár a motor. A klímát belövöd egy kellemes mediterrán h?fokra, majd az M-es b?rkormányt szolid tenyérmozdulattal eltekerve elindulsz. Télen, hóban a szolid tényleg szolid, mert igen hamar szemben állsz a garázzsal ahonnan elindultál!
Menet közben decens motorzaj, amit a nagy tempónál jelenkez? szélzaj úgyis elnyom, a szélzajt viszont elnyomja a hifi. No para... Azt viszont hangos koppanásokkal jelzi a futó, hogy még Magyarországon jársz.
Ja, és a kigyúrt kopaszok azért vesznek ilyen autókat, mert elférnek benne úgy, hogy nem ér össze a válluk!!!
Egyszóval egy tank b?rrel klímával...
Szervíz:
Nagyon hosszú ideig gyártott modell, minimális változtatásokkal (esetleg német...?) Gyakorlatilag a nagyon spéci cuccok kivételével mindenben van jó min?ség? utángyártott, megfizethet? áron. Az E32-es hetes cuccai közül is sok minden kompatibilis. pl. az enyémben a 7-es b?rgarnitúrája van.
Nagyon megbízható, tekintélyes vas, korát messze meghaladó felszereltséggel és kényelemmel.
Hátránya a típusra jellemz? pontokon a korrózió, (ajtók alja, küszöb.)
Nem igaz, hogy nem kell rá költeni, de minden autóra kell. Jó gazda kezében a BMW elpusztíthatatlan.
Hibalista
- benzinpumpa (gyári új 50Eft.)
- F?t?ventillátor (gyári új 57EFt.)
- 1 db gyújtótekercs (tózse gyári új 20Eft.)
-
- Ezen kívül mást még nem kellett cserélnem rajta, a benzinpumpa pech volt a venti sajnos típushiba a szakik szerint, de létezik bontottban is úgy kb. 20Eft.-ból megvan. Én inkább a gyári újat választottam, megérdemli...
-
- karbantartás:
- Pl: összes ékszíj, olajsz?r?, leveg?sz?r? <20.000.-
Ide hordtam szervizbe
Horváth Szervíz, Székesfehérvár Álmos vezér u.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 318i | Következő autója? | 730i V8 E38 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
