A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 2.0 24V Vanos 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Szépséges német limuzin

Szöveges ítélet

2010 novemberi vásárlású, 1993-as 520i 24 V Vanos.
Sokáig kerestem hogy egy jó kiállású vasat találjak. Ami nincs szétbarmolva de nem is megfizethetetlen.
Budapestről az út hazafelé eseménytelen volt. Ez már a 3. BMW-m ( előtte E30 318i és E28 535iA volt ). Szépen ment viszonylag hangtalanul, csak a sport dob morgott néha.
A korábbi tulajdonos igazi fanatikus volt, szinte minden rossz alkatrészét lecserélte ( futómű-első, hátsó, lufter kuplung, benzin pumpa, generátor, kormánymű, eredeti BMW fékek, új belső kárpitozás, M5 bőrkormány, stb, stb, stb ... )
Nálam megkapta a szokásos olajcserét a szűrőkkel együtt, gyertya cserével.
Télen folyamatosan szivatott, hol indult hol nem. Akksi csere orvosolta a problémát.
Kapott új szélvédőt is, még az eredeti volt benne. Ezen már kilátok rendesen :).
A menettulajdonságai igen jók, főleg most hogy kapott egy német chip tuningot. Már 2000-res fordulattól megindul ( eddig ez 3000 volt ) és lelekesen elforog akár 7000-ig is. Ezt persze nem forszírozom túlzottan mert nem tesz jót ennek az öreg motornak. Azért kipróbáltam és 1-es fokozatban 60, 2-esben 105 és 3.ban 145 a vége :)
Úttartása jó bár a lengéscsillapítók lassan cserére szorulnak ( még jó az egyenesfutása de már néha bele kell korrigálni )
A váltó is picit csúszik már de még szépen vált.
Most vásároltam hozzá 5 db eredeti BMW E34 felnit. Kezd az állapota és a kinézete igazán tetszeni.
Most vettem egy Remus sport dobot hozzá ami nem lesz hangtalan viszont halkabb és szebb lesz mint a mostani DTM vég :)
Szeretném még sokáig megtartani .
Ez örök szerelem.

Hibalista

- Eddig még nem romlott el rajta semmi. - A következőket cseréltem rajta : - - Olajcsere, szűrőkkel - 30k - Katalizátor - 20k - Gyertyacsere - 15k - Szélvédő - 30k - Akksi - 30k - Felnik - 35k - -

Ide hordtam szervizbe

Őry szervíz - Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 175000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E28 535iA Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)