A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 525 td 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Peren

Szöveges ítélet

Szia! Ez nem lesz rövid de talán hasznos:) Nos én is megemlíteném, hogy milyen járműveim voltak korábban de nem arcoskodásból hanem azért, hogy emeljem ennek a csodálatos járműnek a megítélést, illetve a leírásban ezekre a típusokra vissza fogok utalni....vagyis jelentősége van / lesz

Kezdtem:
Ford Focus 1.4 (nem volt benne erő),
Renault Thalia 1.5 dci (nyomatékos jó fogyasztással sajnos válásunkkor távozott:),
Alfa 156 1.6, (nagyon jó volt, egy rokonom összetörte)
Opel Omega 2.0,(ellopták)
Ford Escort 1.3 (áthidaló autó)
Renault Laguna 3.0 (hagyjuk)
V6, Rover 75 2.5 V6,(szép , de hullot szét az utastere)
Jaguar xj 3.2, (a világ legnagyobb átbaxása váltó 2 szer difi 2 szer romlott el....az ellenségeimnek sem kívánnám)
Ford Scorpio 2.0, (kényelmes de erőtlen)
Mercedes C280 (nagyon jó volt de sajnos leégett a kábelkötegelője vagy milye és soha nem lett már olyan mint volt)

Ez után gondolkodóba estem vegyek valami kis köbcentis autót de pár hét után úgy is ááá hagyjuk , vegyek egy újat...minek? Vegyek presztízsautót ááá kizárt nem vagyok hajlandó 2 havonta váltókat szereltetni...és ekkor elgondolkodtam az évek során többször kacérkodtam a gondolattal az e34 el kapcsolatban régen tetszett pár év és oldtimer talán érdemes megmenteni egyet....elkezdtem nézelődni mindenütt lehasznált agyon építgetett össze vissza gittelt példányokat árultak az okmányokat pedig hagyjuk...névre írás nem történt meg kb 6235476325426354 tulaj óta, műszaki 6 éve lejárt...és ez általánosság volt kb.

Találtam egy 520 i-t gondoltam ez jó lesz de pár hónap után beláttam, hogy veszett fejsze futómű, a motor csapágyas volt stb...leadtam a roncstelepen...aztán jött egy jobb állapotú 520i ezen cseréltem már komolyabb dolgokat pl kipufogórendszer stb de a titokzatos indítási problémát és a légtömegmérő hibáját egyik szerelő sem tudta orvosolni mindenki csak találgatott...és nem is éreztem jól magam benne eladtam ezt is már már feladtam volna mert én használatra egy közel gyári állapotút szerettem volna dörömbölő kipufogó dob nélkül m-es kacatok nélkül...és ekkor láttam meg egy hirdetést 8 évet állt BMW E34 525 TD helyhiány miatt eladó...ja persze gondoltam magamban meg , hogy nyugdíjas orvosé volt aki egy nyugdíjas tanárnővel használta 4 km/ napot...kértem képet állt rajta valami olyan anyag mint a moszat vagy valami algás vízköves masszára hajazó kövület...

Elmentem megnéztem:

Ott pihent(a barnás zöldes trutyi vélhetőleg a környező fák miatt voltak és kezdtem elhinni , hogy valóban állt 8 évet...a tulaj mondta, hogy néha be szokta indítani...körbe 5 méteres fű!

Közelebb értem a felnije nem látszott ki a rozsdától az ajtó nyekergett, mikor kinyitotta, beültem a gátlók is nyekkentek egy jó nagyot.... a tulaj beindította, ilyen szépen járó motort már régen hallottam...

Következett a próbakör szépen óvatosan és így ilyen állapotban is jobb volt mint az előző 2 e34...sokkal de sokkal....minden működött rajta, vezetett szervízkönyve volt 3!!!! gyári kulccsal számlákkal stb megvettem.

Hazafelé vegyes érzésekkel mentem a kopott gumik össze vissza nyikorogtak izgultam, hogy ne máljanak szét míg haza nem érek...hazaértem, azt nem mesélem el mit kaptam:)tekintve h már volt előtte 2 ilyen próbálkozásom...de ilyen autót elsőre kifogni nagy szerencse lett volna.

Másnak kozmetika mosás...gyönyörű lett, gumicsere futóműves, belső kozmetika, szükséges szokásos szíjak , olaj , szűrők cseréje, a nyikorgó alkatrészek wd-40 el történő kezelése (gumiszilentek) és láss csodát tökéletes állapotú a BMW-ém...gyönyörű meseszép, motorikusan kiváló , 2 légzsák, klíma, elektromos ablakok, gyári telefon stb...ÖRÜLÖK , BOLDOG VAGYOK!
Az ajtók alja rozsdás egy picit de ettől eltekintve makulátlan!
Ennyit számít, hogy nem hülye gyerekektől vásároltam meg a "szeretett" autójukat ami az apukájuk nevén volt hanem egy német bácsitól aki elmondása szerint már nem tud vele mit kezdeni!

Amikor átnézte a szerelő láttam, hogy az "új" kipufogórendszerén még ott van az BMW matrica vonalkóddal (bár megkopott, de ott van )...RESPECT! Neki valóban gazdája volt!

Nagyon szeretem , gyönyörű szép.És a fent felsorolt autókból tartalmaz mindent amit szerettem

A kanyarokban olyan fix és stabil mint a focus volt, olyan nagy (hellyel-közzel) mint a jaguar, kicsivel fogyaszt többet mint a Thalia, megvan benne az anyagérzés és a német minőség mint a Merciben, jó a váltója mint a Roveré, a csomagtere akkora mint a Lagunáé, kényelmes mint a Scorpio, és gyorsul mint az alfa...

A fogyasztása a visszajelző szerint 120-nál pályán 5.5-6 , városban (Bp.) max 7-8 között!

Nagyon jó dinamikus autó, mióta megvan láttam és kipróbáltam pár márkatársét...hát...hagyjuk! Bár ezzelnem is driffteltek soha a tesco parkolójában.

Kényelmes beltér, nagyon jó érzés vezetni!

Életem legjobb autója!

Marad örökre viszem OT-re is az biztos még egy kis csinosítás és gyári állapotú!

És egy jó tanács! Ha felakarsz magadnak újítani egy ilyen típust nem itthon vedd meg!!!!! Mert agyontuningolt hozzáértő haverok általszerelt sportdobos ültegetett xarokat kapsz ami nem adja vissza egy ilyen autónak a vezetési élményét!

Menj kűlföldre és vegyél ott hidd el megtérül az ára!Persze itt is ki lehet fogni de....

A KÖTELEZŐJE 24 E HUF/ÉV

Majd mindig upgradelek de szerintem csak szépet és jót fogok tudni elmondani róla!

Hibalista

- - gumik, - - üzemanyagcsövek, - - klíma ventilátor, - - általános dolgok! - - ENNYI!

Ide hordtam szervizbe

Sajnos elég rosszak a tapasztalataim, már nincsenek szakma szerelmesei...sok a hozzá nem értő...BMW klubokban kapott spec szerelőkhöz külön villamossági, autó és egyéb szerelőkhöz! És csak is hozzájuk fogok járni!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 280000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? c280 Következő autója? nem kell más
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)