A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 E34 525tds 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Örökélet meg egy nap az 525tds ujjászületése

Szöveges ítélet

Az autó 2011-be került hozzám, miután eléggé megútáltam az Opel Astra F 1.4 Sedan-omat, és mivel a család eléggé BMW kompatibilis így én is a BMW melett döntöttem még hozzá egy E34 2.5-es dízel mellett. Nos hosszas keresgélés után találtam egyet, ami lényegesen (150-200 ezerrel) lentebb volt a társai árainál, így tudtam hogy lesz baja, de sajnos ennyi keretem volt így sok választásom nem volt, a tulajt felhívtuk, és mondta hogy az autó működő képes, viszont nem biztos, hogy haza megy a saját lábán, mondott még pár dolgot az autóról de engem érdekelt kellett a verda. Így május elseje reggel el is indultunk a laza 200 kilóméteres útra. Megérkeztünk az autó kint állt a ház előtt, aránylag kívűlről egybe volt a tulajdonos elmondta, hogy az autó Németországba járt sokat, illetve egyszer ropivá törték, és 2 autóból lett összerakva, erről egy 535i-s matrica árulkodik a vezető oldali ajtónál. A beltér eléggé levolt lakva az ülések szakadtak, a kárpitok facsavarral voltak felfogatva, látszott rajta, hogy melós autó volt. Egy kis baki viszont volt a gépezetbe, hiszen az autó 1994-es évjárattal volt hírdetve, és a magyar forgalomba helyezési papírján is az 1994.12.31-es dátum szerepel, csak viszont az ilyen felszereltségű autót 1993 óta nem gyártottak, úgyhogy itt volt egy kis képzavar de ez a hozzá nem értőknek nem mond semmit, de utána jártam és az autó 1993. októberében jött le a futószalagról. Továbbá mondta a tulaja, hogy valamiért eszi az olajat, ezt hazaérés után kiderítettük, hogy a turbó környékén egy cső szét repedt és ezért ette az olajat, szóval ezt leszámítva már csak a hidrótőkét kell cserélni és jó is a motorhibásan hírdetett autó. Kérdezték tőlem hogy na akkor mi legyen, persze én azt mondtam, hogy vágjunk bele. A papírokat kitöltöttük és pár perc múlva már volt egy BMW E34 525tds-em 230 ezerért! Pár hónap elteltével rokonom közölte, hogy van egy bézs kárpitja bőr ülésekkel mindennel együtt, és mivel akartam bele bőr üléseket így mondtam hogy hogyne kéne, és így meg is kezdtük a teljes beltér cserét. Szerencsénk volt mivel a hátulja egy 535i volt így minden extrának a kábelezése megvolt úgyhogy ezzel nem volt különösebb gond. Szóval megvolt a kárpitozás és ezek kerültek bele:

- Elektromos bőrülések szinte makulátlan állapotban.
- Bézs kárpitok, alsó szőnyeg, lábszőnyegek, tetőkárpit minden.
- Kapott egy fekete faberakást, hogy legyen egy kicsit egyedi a gép.
- Tempomat.
- Napellenzőnél lámpa.
- Térképolvasó lámpa elől hátul.
- Kis pakoló rekesz a vezető oldalon.
- Térkép tartó az anyós ülésnék.

Hát nagyjából ezek kerültek bele. Majd közel egy év után sikerült szerezni egy M-es lökhárítót előlre hátula és egy küszöbvédőt (oldalsó spoiler) amibe az előny az volt, hogy szín azonos volt. Így az autó egy eléggé ütős külsőt kapott, de még abban az évben kapott egy nagy vese szettet és most már teljes az összkép, az autó gyönyörű lett, és arról nem is beszélve hogy eddig csak egyszer hagyott cserben mikor tönkrement a generátor és nem vittem el azonnal cserére hanem még jártam vele. Az autót napi rendszereséggel használom, mint munkába mint pedig az éves BMW találkozókon is megjelenek vele. A fogyasztása is az autónak szerintem eléggé jó a 8-9 liter közötti fogyasztással, de ha tud az ember vele tempomatozni megállás nélkül akkor ez lemehet 6,5-7 literre. A kötelező szervízeket mindig betartom és a gyár által megszabott olajat töltöm bele, és az autó ezt meg is hálálja! Megpróbáltam a legjobb képeket összevadászni, de sajnos a 3 kép nem tudja tükrözni azt, hogy mennyire megvan becsülve a jármű.

Hibalista

- Generátor (10 000 Ft), jobb hátsó féltengely (10 000 Ft), jeladós porlasztó, elektromos vízcsap, viszkó kuplung (10 000 Ft), vízhűtő.

Ide hordtam szervizbe

Rokonhoz mindig ha bármi baj van az autóval.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 294000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 321000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra F 1.4 sedan Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)