A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 525i touring 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Magához láncol, de csak ha megérdemled!

Szöveges ítélet

Az autót 2007 februárjában vettem. Mint a legtöbb ilyen, ez is kintről lett hozva valamikor, de ez nem zavart. Volt már E34-em, ezért választottam megint ezt a típust. Azzal sem volt gond soha, és eddig ezzel sem. Ráadásul, ha valaki belekóstol az E34 érzésbe, akkor utána nehezen szabadul tőle. Persze nem azokról beszélek, akik megvesznek mindenféle olcsó, lepukkant xart ötször visszatekert órával, aztán meg szidják, és sírnak a fenntartási költségek miatt. A neoncsöves, tyúkhálós tuningcsodákról meg ne is beszéljünk. Na, mindegy, szerencsére ez nem az én gondom.
A járgány rengeteg gyári extrával van felszerelve. Ezek közül, ami fontos, az a kipörgés gátló a menet stabilizátorral, a gyári sport futómű, légzsák, fényszóró és ködlámpa mosó. Ezek a biztonság miatt kellenek, a többi a kényelem miatt. A belső tér elegáns, de nem hivalkodó, kényelmes, bár az első üléseknek egy kicsit rövid az ülőlapja, ezért hosszú úton fárasztó . Nem baj, ki lesz cserélve motorosan állíthatóra, amiben van deréktámasz is, onnantól jobb lesz.
Az eddig megtett 50k km alatt nem voltak vele nagyobb gondok. A kopó alkatrészeken kívül csak a kuplung munkahengereit kellett cserélni, az akkut, de az is már hat éves volt, eredeti BMW. A hátsó kipuf dobot meg azért, mert egy szörnyű hangú sportnak nevezett dob volt rajta. Ez miatt is alkudtam a vételárból. Természetesen ezt a járgányt sem kerülte el a tipikus E34 betegség, amit az ajtók alján jelentkező rozsda csámcsogásáról lehet felismerni. Ezt gyorsan és hatékonyan leküzdötte a fényező mester. A fogyasztása 7,5-12l. Ez nem kevés, de aki BMW-t vesz, ne rinyáljon.
A fenntartási költségek szerintem nem magasak, az alkatrészek árai meg semmivel sem magasabbak, mint egy hasonló kategóriájú autóé. Ráadásul sok jó minőségű nem gyári alkatrészt is lehet kapni hozzá, ami meg nem kell újban, az van a bontókban.
Összességében nagyon jó autó, megérte az árát. Megbízható, kényelmes, biztonságos. Remélem, sokáig megmarad. Ha nem, akkor is BMW lesz a következő. Legalább is ez az elmélet.

Hibalista

- kuplung munkahengerek, akku, kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Én javítottam eddig.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 207000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Saab Következő autója? BMW
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)