Eljárt felette az idő :(:::::
Szöveges ítélet
2010 Ez már a a harmadik e34 bömös amit hajtok, de volt már e36 és e39 528i m is. Viszont ez volt az leső dízel.Ez a kocsi szükségből került hozzám.Elment az 528I-m és kellet helyette valami nem túl drága.Nézegettem más típusokat de megint csak a BMW-nél kötöttem ki. Akadt egy jó vétel,én meg lecsaptam rá.
Ez egy BMW 525TD (nem tds). Lomha de állítólag megbízhatóbb.Csak 116le viszont szolid fogyasztás.Eddig 10 000km-et tettem bele hiba nem volt.3x jártunk vele német országban gond nélkül.Felszereltsége nekem bőven elég(karfás ülések,kis board,elektromos tető,ülés fűtés,hátsó roló(ami megadta magát). Elég olcsón fenntartható,alkatrész árak már (egy két kivételt leszámítva)béka segge alatt vannak.Az autó presztízse úgyszintén :(
max ha nagyon patent állapotban van pár öreg szaki még meg csodálja...mint fiatal koruk álom autóját.Számomra viszont még mindig a legszebb limuzin, és van benne anyag rendesen.
Eddig elégedett vagyok vele, nem vettem drágán és eddig nem volt vele gond.
2012 Sajnos az öreg 7-800 ezres km futású dízelek átka engem is utolért.
Mert azt természetesen én sem hittem el megvételkor hogy egy 15éves dízel 250 000km-et futott.... :), de bíztam benne hogy apránként rendbe rakom majd,de a baj csőstül jön. 2011 év végén kezdett egyre nyűgösebb lenni a gépezet. Szinte hetente jöttek elő a dolgok, az egyik el végeztem jött az új hiba, és a régebbiek is előjöttek. A legszomorúbb a kaszni miatt vagyok, a futóművet fel újítottam,elektromosan is rendbe raktam, rengeteg mindent kicseréltem, és mire úgy éreztem jó lesz... elkezdett, a kaszni szét maláni... :( Itt ért véget a szerelem, a rengeteg pénz idő...és a végén az egész elkezdett szét maláni. Annyira meg nem jó verzió hogy szét szedjem az egészet, és az utolsó csavarig fel újítsam... (talán egy E34 540i-t azt igen). Levontam a végső tanulságot, az öreg dízel halála az hogy egészen 2012-is olcsóbban lehetett-őket üzemeltetni, és ezért egy ugyan olyan évjáratú, benzinesbe általában fele annyi km van mint a dízelbe... és ezért mindene kétszer annyira kivan: futómű kaszni....soha többet dízelt.Csak benzinest inkább egyen 12 litert, inkább fizetek a benzinkutasnak mint az autómentőnek. :S
Hibalista
- Hátsó elektromos roló(el vagyok nélküle),szillent csere,futómű beállítás. - 2012 : generátor, lengéscsillapítók,stabilizátorok, akkumulátor, szervó szivattyú, hátsó rugó... kaszni elkezdett szét maláni.
Ide hordtam szervizbe
Magam szervizeltem..eddig
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 290000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 528I | Következő autója? | BMW (e34) 525IA |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.1/10) |
