A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 BMW524td 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Kell egy ÖTÖS, valaki ezt írta...egyetértek:)

Szöveges ítélet

Régen autókkal nepperkedtem, és több BMW modellben is ültem a nagyon régebbiktől az újjabbakig,M3-asban is többfélében, a tesóm még most is ezzel foglalkozik, én már 10 éve nem.M-es Bömcsi nem kéne, mert azzal nem lehet kibírni, hogy....:)egyszer vettem egy szétrohadt 3-ast, de műszakilag jó volt,olyan jó volt vele menni....siklik az úton...a 7-es sorozatról ne is beszéljünk.Olvasom több típusnál is, és ismiktől is hallom,az új technológia a túlbonyolítás, az elektronikák megkeserítik az amúgy megszeretett autó pesztizsét...sokan emiatt csalódnak..(a turbók azért mennek tönkre, mert egy olcsóbb elektronikus hiba miatt tönkremegy a drága turbó,néhány autógyár fontolgatja a vákuumos vezérlésre való visszatérést)és sajna a németek sincsenek a toppon ebben...és sokan meg is utálják emiatt a hőn vásárolt szerzeményüket.Beszéltem volt BMW-s szerelőkkel,Pl:az én kormányművem soha nem lesz rossz, az újabbakban már nem ez a helyzet, az enyémben a turbó elketyeg 500ezret, az újabakban...az enyémet nem kell szoftverezni,az újabbakat kell..ha nem gyilkolom, száz évig tart...úgy vettem, hogy gyári az alvázvédelme,semmi rozsda nincs rajta,olcsó viszonylag hozzá minden,kezdem értékelni a régebben minőségre törekvést, a mostani autók....nagyon fogyasztói társadalomba mentünk át...kivétel Honda jazz és még pár típus...Sajnálom a Mercedest is, hogy így elb@ssszák..taxisokkal is szoktam beszélgetni...és van egy ismim, és neki 50ekm-nél teljes kormánymű csere!Az "üvegelejű" Honda szép de sz..ar, a Corsának szétesik a váltója, mert műanyag, és francia?A Golfnál olvasom, hogy vízpumpa cserénél a tengelyen made in Italy feliratot talált a csávó.Van egy ismim, és van egy 7 éves Astrájuk, és próbálom lebeszélni egy Bora vételéről(nem gazdagok)...másik ismim egy 307-estől vált meg boldogan...nem sorolom tovább... ülök a kicsit öregecskedő Bömcsimben és mosolygok...persze aki 3 éves Mercedest vesz, annak arra is van pénze, hogy szervizelje. Tanácsom: 2 millát különítsen el a többitől, mert előbb-utóbb szükség lesz rá....de a legdurvább, amit olvastam: Renault Thalia(Suzuki szint)50e km-nél porlasztócsúcs csere gari,majd 10e km megtétele után megint sz@r,szervíz vád:biztos rossz üzemanyag tankolása...egyébként típushiba, ezért a bontóba nincs,a gyári darabja120e Ft, 4 hengernél...+szerelési díj...polgári per a szervízzel...és ülök egy f@sban...én bevásároltam a napokban....50e Ft-ért vettem egy szétbontott szupi állapotú gépből:generátor, kormánymű,vezérlő elektronikák,el gázpedál,kormányszervó,vezetékek és csövek,fékszervó, elektronikus fűtéscsap, motoros tükrök,stb,....értem én a mai világot...legózzunk, a szerelők is néha ezt teszik, csak borsos számlát nyomnak az orrod alá....mindegy, hogy milyen típus, én kivontam magam ez alól valamilyen szinten...szeretem ezt a BMW-met és kész!És még ellopni se érdemes,mert alkatrészbe kb 200eFt-ot ér...a casco nemlétén 3 év alatt ha 10eFt-ot számolok havonta, akkor megspóroltam 360-eFt-ot.Ezt ha ráköltöd az öregecskedö Bömcsidre, akkor király vagy..bár a tesóm azt mondta, hogy nem ülne be ebbe, mert már égés...én meg sz@rok rá...:)
Egyébként, az embereket nem értem, ha vesznek egy használt autót, akkor kiakadnak, ha betojik.Ha megveszed,már a vétel után ki kell cserélni pár dolgot, hogy ne hagyjon ott...nem kell hinni az eladónak...az új autónál kifizeted folyamatosan az amortizációs költségeket,+ a kamatok, ha van részlet, a régebbinél meg X összeget rá kell költeni...döntsd el, melyik a jobb neked...egy átlagos új autónál(nem BMW) buksz 500eFt-ot évente+casco,ha ezt ráköltöd az öregecskedö casco nélküli autódra ami véletlenül egy BMW, akkor jól jártál szerintem, és a piros lámpánál a melléd érkező pl Golfoson mosolyogsz, pattogj az úthibákon,fizesd a cascot,ha kifogtad a rossz példányt,a családod kibővül a szerelők kedves szeretetével...tartós kapcsi:) én a villamossinen átsuhanok, te meg döccenjél...
és a fogyasztásom pénzben egy Opel Corsáé....és ha ütközünk, az én 1480kg-s autóm+én78kg ütközik a te ...-al.
Ja az új Mercirőpl hallottam, ha sérül elöl,alumínium elemek vannak, amiket csak cserével lehet orvosolni(gyári),gyalogosbarát,tehát a gyalogos kevésbé sérül, de a te autód sokba lesz....ezt a pénzt inkább elsíelem....:)
amúgy élvezem a 6 henger sima járását, felhúzott ablakoknál mintha nem is dieselben ülnék(a motorját magyar tervezte,nagyot alkotott többször is...),ültem nemrég egy Smart sportkocsiban:) vicces:) a motorhangja mint egy régi bogáré...kb 6 milláért vicces játékautó....
Az enyémben va 220ekm, és olyan mintha nem lenne öregecskedő,és tudom, hogy nem azért fogom egyszer eladni, mert már öreg, biztos jönnek a költségek ezerrel, meg kell szabadulni tőle, nem éri meg...ha nagy kertem lenne, akkor a majdani újabb autóm mellett ezt is örökre megtartanám...:)

Hibalista

- mivel 220ekm-rel vettem,belekalkuláltam egy kb300e Ft-os költséget,rá is költöttem, de azóta meghálálja. Pl komlett kuplungszett,, pedig a régi is működött jól,vezérműszíj,görgö,-nem kell hinni az eladónak, én csak magamban hiszek:),.+még pár dolog....vettem motorvezérlőt tartalékba, hátha elromlik...
- nem szeretek ottmaradni az út szélén.

Ide hordtam szervizbe

van több hely is, mindenki másban jó sajnos....+ én is

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? corolla Következő autója? BMW650icabrio-csak nincs rá pénzem:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)