A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 E34 520iA 24V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó konstrukció,strapabíró,komoly és min?ségi élmén

Szöveges ítélet

Az E34-be egy barátomon keresztül szerettem bele.El?tte utoljára kiskoromban fogtam BMW-t, vicces, mert a járókából is egy nagy piros/fekete bimmerre állva másztam ki és életem els? külföldi repül?útjáról is egy 3000CS-t hoztam haza(kaptam 8 évesen) matchbox formájában.
Azután persze el sem mertem képzelni, hogy nekem valaha BMW-m lesz.
Nos a barátom a válása után úgy döntött feldobja az életét és vesz egy 525i-t.Oltári egy lehajtott járgány volt, de teljesen el voltam t?le alélva.A formája egyszerre vadállat és egyszerre klasszikusan elegáns.Ment mint a veszedelem.
Aztán ezt eladta és ezt követte egy 520iA, aminek a vételénél szntén ott voltam.Egyb?l beleszerettem.Tet?ablak, b?rülés, 16-os gyönyör? kerekek, 6 henger és kényelem, masszivitás, biztonságérzet.
Rá fél évre meg is vettem t?le.
Az els? hónapot(tél) parkolóban töltötte.Aztán jött a tavasz és elkezdtem használni.Imádtam.Állati hangja volt,mindenhol megnéztek vele, üvöltött benne a rockzene, igazi rockverda lett.Simán kitolta a 210-et autópályán.De persze semmi mókolás, mindenb?l gyári alkatrész.2 év után odáig jutottam, hogy rendeltem 2 új lámpát bele, de addigra már kin?ttem bel?le, a teljesítmény is kevés volt, hiába a 150 lóer?, pörgetni kell.Ennek ellenére sokszor elvertem vele izmosabb autókat is lámpánál.:-)DE egyértelm?en utazásra való, 120-130-nál 8 literrel elmegy, de f?úton autóztam már vele 90-110 körül 6.8-7.5 literrel is.Városban nem megy el 12 alatt, f?leg az autómatának köszönhet?.
2 év alatt kb. 800000-1Milliót költöttem rá, többnyire öncélúan, újjá akartam varázsolni, de mindíg megakadtam.volt vele 2 koccanásom is, mind a kett? a röhej kategóriát súrolta, egyszer?en pár idomsérülésen kívül semmi baja nem lett.Bontóból olcsón van hozzá minden, itt f?leg karosszéria elemekre gondolok.Borzasztóan masszív, van benne anyag.
Összességében rengeteg jó emlékem kapcsolódik hozzá, a csajoknak méginkább:-)
A fenntartása nem kerül sokba, de egy ma már 14 éves autónál olyan problémák is felmerülhetnek, amikkel én már nem akarok küszködni.Volt egy váltófelújításom, ami a soha nem cserélt olajnak és az el?z?leg nem hozzáért?, gányoló szerel?knek volt köszönhet?.A futóm?vet sajnos nyírja a budapesti úthálózat, ésszel kell menni.A barátn?m is szereti, biztonságban érzi magát benne.
A sztereotípiák nem érdekelnek, általában udvarias vagyok, ennek következtében nemegyszer id?sebb nénik is átintegettek/átmosolygtak lámpánál.Alkatrész árak nem drágák.
Azt gondolom, ha vki tör?dik az autójával, majd ugyanannyit költ rá,mint aki 2 év múlva költ rá sokat, csak ? egyszerre én meg folyamatosan, így nem olyan megterhel?.de legalább tudom,hogy minden rendben van vele.Valamit valamiért.sok autót vezettem már, hátsó és els?kerekest is, er?sebbet és gyengébbet is, de egyik sem adta vissza azt az élményt és sportosságot mint a bajoroké.A motor agyonverhetetlen, 24 szelepes, 6 hengeres, láncos,240 000km után sem eszi az olajat, még sosem volt megbontva.
Én ezután is a BMW mellett fogok dönteni, tudom mit vállalok vele.
Örülök, hogy ez volt az els? autóm.Rengeteget tanultam és tapasztaltam általa.Otthon éreztem magam benne.De most egy er?sebbet szeretnék, ami újabb picit.Talán egy napon veszek a garázsomba egy ilyet is és a magam kedvére összerakom, hétvégi autónak.

Hibalista

- -Els? futóm? leng?karjai cserélve (2 év alatt, kb.80 000HUF)
- -leng?karszilentek cseréje, az M5 szilentek már (15000HUF)agyonverhetetlenek
- -generátorfelújítás(10 000HUF)
- -féklámpakapcsoló(2600HUF)
- -autómata váltó felújítás(210000HUF)
- -Fékbetétek+tárcsák(70000HUF)
- -gátlók cseréje
- -benzinpumpa
-

Ide hordtam szervizbe

NT Autó-Pomázi út
Jó tapasztalataim vannak, jó légkör, segít?készek, bármikor számítani lehetett rájuk

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? E36 328iA, 528iA
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)