Izmos álomautó
Szöveges ítélet
Senki ne várjon tőlem elfogulatlan ítéletet, nagy álmom volt és teljesült. közel 13évesen is tekintélytparancsoló az utakon, teljesítményével kapcsoaltosan csak annyit, hogy a közel 300 lóhoz képest a 0-100as adata siralmas nem lámpától lámpáig gép(nem mintha oylan sok autó lenne az utakon ami megszorongatná) ellenben 100 felett kijön a 400Nmes nyomaték és a 4liter... Kihoznak már ksisebb motorokból is ugyanennyit, de azokból valahogy 100 felett elfogyik a kraft, ez pedig 180-200ig rendületlenül tör előre, 200nál már alábbhagy a lelkesedés(félre nem érteni, azétr halad még itt is rendesen).Amúgy pedig nm nagyon van oylan forgalmi helyzet amit enyn ierővel nem lehet megoldani, ettől (sokkal)erősebb autóm nem valószínű, hogy lesz, ez bőven kiszolgál. Futóművélről nem nagyon kell mit mondani BMW no comment, ja még annyi, hogy a közhiedelemmel ellentétben NEM orrnehéz! A BMW-k híresek arról, hogy az első és a hátsó tengelyre közel ugyanannyi súly jut, ezért pl az aksi is a hátsó ülsé alatt rejtőzik, ha megfelelő méretű gumi van rajta kanyarban nem az orrát tolja, hanem semlegesen sodródik le az ívről, mivel sperr nincs rajta így nem akar eszeveszettül keresztbe menni, ha kanyarban odalépek neki, és nem megyek elég gyorsan, csak a belső kerék veszti el írtózatos sírás közepedte a tapadását, de ennyitől még nem áll keresztbe, gépészkedni kel legy kicsit az automatát, meg lehúzni fix 2-be:) Kényelme az ültetéssel és a 17es kerekekkel nem a legjobb, de cserében irtózatos a kanyarsebessége és megállni is sok újautót megszégyenítően képes, bár elöl hátul hűtött tárcsa van, szal illik is lassulnia rendesen. Fogyasztása Relatíve barátságos, azért írtam ,hogy viszonylagos, mert ismerősöm 1literes Toyota Yaris-a 5litert eszik vegyes használat során... Enyém beéri 13.5el és ha felszorozzuk a Yaris motorját 4el és a fogyasztást is 4el mnigyárt drasztikusabb adatot kapunk a "gazdaságos japán motorról". Még csak fél éve van meg, jóideig nem tervezem az eladását, nehéz lesz mégegy ilyen jó autót talállni. Ezt még nem 3 évre építették az E39 már ilyen téren neccesebb... Per pill 202000Km van benne motorjához még nem kellett nyúlni, ezt a sok gyári papír tömítés igazolja(utólag kapható tömítések már állt fémek, akár BMW akár utángyártott) és egyébknét is szerencsére egy 4literes automata gépet nehéz megölni. Viszont rettentő nyugalom uralkodik az autóban. Nem vagyok egy idős ember, de valahogy nem késztet, nem kéri ,hogy állandóan tapossam neki, pedig elsőre mnidenki ezt gondolná, kb egy hétig tartott az állatkodós korszak miután megvettem, utánna rájöttem ,hogy ha állatkodok ha nem akkor sem nagyon akad ellenfelem és egy BMWhez nem illik az, hogy állandóan keresztbe ordító motorral vagy épp 180nal a főúton döngetsz, ha szépen lassan méltóságteljesen használod mégjobban felfigyelnek rád, irígykedni meg ígyis úgyis sokan fognak.
Hibalista
- Aksi csere, Elül egy gömbfej és 2 lengőkar, szelepfedéltömítés, 8 új gyertya, légszűrő eddig.
Ide hordtam szervizbe
Jómagam szereltem amit mertem, ezenkívül Nyíregyházán a Kállói úton Halmai Tibor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 195000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Egyenlrőe semmi ,ha mégis akkor E38 740i v 750i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
