A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 530i V8 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Fünfer, a Mester

Szöveges ítélet

Noshát...Mivel is kezdjem? Mondjuk klisékkel hogy már az oviba is a BMW volt a favorit, mer hát így volt, erős családi vonás is egybe, Fater, Nagyfater 250-es és 500-as boxeren külte anno.
Egy Daewoo NExián tanultam meg gyakorlatilag vezetni ami egy kiváló, megbízható autó (kopp-kopp-kopp), de vezetesi elmenyt nemigazán nyújt (ha elviszem elomasatni az E34 után félek benne). Ugye biztosan leírták már itt elöttem sokan milyen szép a BMW, sportos, elegáns, és ugyanakkor Egyéniség! A legtöbb autó melette olyan semmilyen, az autós műsorokba ott keresik nagyítóval az izgis részleteket...lol (félreértés ne történjék, ez az ítélet nem arról kíván szólni hogy milyen hülye a szomszéd aki micsubicsit vett). A négy körlámpa, és a vesék hát igen, és az egész nem egy kurva csepp hanem egy autó:)
Nem mondanám hogy az autóválasztást abszolút nem indokolták racionális döntések, tehát az interneten megnéztem én sok autót, (Merci, Audi, Lexus, meg néztem japánokat amikre nem is emlékszem) de mindig visszajutottam a BMW hez. Mielött megvettem volna ezt, minden érdekelt 525i tól a 633-on át a 840i-ig (a 750et kivéve ugye). Élőben egy M5 is meg lett nézve, nekem tetsztett de a szakim aszonta ez para, és autót szerettem volna venni nem félelmet. Aztán így lett ez az 530as, ami ugyan kompromisszum, de ha nem lenne az talán nem élnék már. Egy ferdeorrú gyerektől vettem, nemtudom ő mit csinált vele a driften kívül, erős gyanúm hogy csak használta, a sok dolog ami rendbe volt rajta az az előző tulajnak tudható be. (Van benne egy gumicső ami a légszűrőt és a motort köti össze na az szépen be volt szikszalagozva, falsot is szívott, és 5 literrel többet evett) Na kicsit sok lesz ez így, rátérnék magára az Autóra és az életérzésre:)
Az autó elejében egy 3 literes V8as található, papíron ez 218 paci, ~280NM úgy 4000 től ha jól emlékszem (innen jön a vidámság a gépben). Az M60asnak villanymotor hangja van (lehet csak azér tűnik fel mer van egy sport dob a végén ami öblösíti a hangot, gondolkozom visszakéne tenni rá 1 rendeset). Na szal király hangja van, végig szépen húz, 4 kilótól jön az adrenalin. Országúton és Autóúton (90-200, forgalomfüggő de nemfogom vissza magam) hajtva ez így manuanál 5 gangossal és ~1600Kg vas tömeggel nálam 10 liter lett...Hihetetlen...Városba kb 12, a masszívabb dugókba azér már nem merem mérni:) Olajat nem fogyaszt, állítólag ez M60 sajátosság.
Essék néhány szó a futóműröl, ami nagyon bejött főleg egy Nexia után. A szerkezet nem nagyon jön zavarba ha a jókis magyar utakon elfelejtik közölni h éppen egy hosszú 70 fokos kanyar jön,
vagy a körforgalom elött 5 méterre van tőled valami honda, mikor kijössz meg 25, vagy csak úgy viccből ezeket az autópályás 40es ajánlott sebeséges 270 fokos rávezető kanyarokat 80al van kedved venni (elöl hátul 235/40/ZR17). Bp en élek, a polgármester úr tehet 1 szivességet...ettől függetlenül amit ki tudok kerül azt kerülöm, a futómű jól viseli a kátyúkat/bordákat amiket nem veszek észre.
Az autó belül szép fekete bőr, kartámaszos ülés, kurva kényelmes, felém néz minden, átgondolt logikus műszerek, nem kusza és összevissza, valamint nem 1 hideg jégmező sem, pont olyan amilyen 1 műszerfalnak lennie kell. Ja, a váltó is kurva jó:)
Hogy megéri-e az ilyen a pénzét? Hát nem egy Ecotec 6-7 literrel...De nem is kerül 3 millióba ami egy fapad! Igaz, nem tökéletes, de ez csak idő kérdése, és amiket olvasok itt hogy emberek mennyit buknak új autókon és mikkel szenvednek hát szerencsére elbujhatok (kopp-kopp-kopp). Gyakorlatilag 1 Misiér van 1 verdám ami nem műanyag, nem fogyaszt 20 litert, nincsen túl bonyoloítva, teljesítményben simán tudja azt amit az új modern 3 literes dízel traktorok, igaz azok 7 literrel, csak ez 9 millióval kevesebbe kerül.
Ez az autó megtanít vezetni. 50km után már simán meg lehet szokni. Pl egyszerűen az ember érzi vele a kanyar ideális ívét ,nem vicc (persze nem 50km után). Megtanított illedelmesen, ráérősen közlekedni, 1szerűen nem hajtom, méltatlan, nem érzem szükségét. Kivéve amikor sietek, azt is lehet vele:) Nekem ez az autó sok tekinteben megváltoztatta az életem, és sok mindenre megtanított amit nemtudok ide leírni, mer késő van és már nemtudom jól megfogalmazni, 1szerúen egy Egyéniség, egy Mester.

Ha vmit kifelejtettem majd pótlom, stb

Ez egy abszolut király verda, E34 for President!!

Hibalista

- AC Pumpa ami feltétlenül kellet, 262 000 Km nél még gyári volt benne, a laptopon a program mutatta hogy cserés lesz, aszittem 270 000 ig még jó leszek, ez az én hibám. (Srácnak hála 50ből megvolt oldva, Wallisos pumpa)
- Wallisba 15000 ér vettem gumicsőt, így rögtön 5 literrel kevesebbet fogyasztott, 2 tankolás alatt behozta az árát, tulaj hiba ez is, csak nem az enyém

Ide hordtam szervizbe

Magán, KT, Érti a dolgát (legalábbis bizti jobban mint én:) ), bár csak 8ast kap mer nemtom mikor jön (tudom hogy nem autómentő vagy de akkor mondhatnád hogy még 6 óra mire ott vagy nem 30 perc:D )

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1994
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 256000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Nexia Következő autója? E23, E24, E31, E32, E34, E38, E39, ezekből erősebbet vagy lehet Lexus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)