A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 524TD 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Figyu, idesüss!!

Szöveges ítélet

Most fodrász vagyok, korábban autónepper, a tesóm most kereskedést csinált egy haverjával, úgyhogy kb tudjuk mi milyen. Apámtól tavaly megvettem az Opel Corsa 1.2 easytronic 3 éves autóját, mert tudtam, hogy pörgőssen vezet,de megkímélt sérülésmentes az autója...és kiszivatott a komputervezérelt nyomorult váltója (Opel rovat:kedvenc voltál amíg be nem csináltál), úgyhogy kifogtam utána egy valós 220.000km-t futott BMW524TD autót.Költöttem rá 350.000Ft-ot, gumik, vez szíj,kuplung,hátsó kerékcsapágy,kézifék,első gömbfej,olaj,szűrők,váltó(váltóhibásan vettem,bontott35e Ft),hardy,kardáncsapágy+gumik,váltóbakok,olaj difi,váltó,önindító felújítás,stb,ez nem gond egy vidéki kókler szervízben szevizelt, de megkímélt autónál,az alját amikor lemosattam, a gyári alvázvédelem volt rajta rozsdamentesen,de tudom, hogy 5 évig kb70-e km, nem kell nagyobb dolgokat venni hozzá, hozzáteszem, hogy a legtöbb ilyen autónak pörgetve van az órája, és a legtöbbet nem kímélték,és igénytelenül szervizelték,+törték, és még így is, ilyen idősen is ilyen kevés negatív vélemény van...ennek a motorja annó a világ legjobb turbódiesel motorja volt, magyar is részt vett benne,csendes mint egy macska,belülről nem hallani,hogy dízel, és alapjáraton is mint egy villanymotor, igénytelen, csak jó olaj kell bele, legalább félszintetikus, nem Tescós,200.000 felett meg kell nézni az adagoló csapágyait is, nehogy lógjon,mert dobja a vez szíjat,ennek a motorja simán elmegy 500.000km-t,a másfél tonnás vasat 8-9l-es átlagfogyasztással mozgatja fürgén,(sajnos nehéz nem pörgetett órájú,nem széthajtott,nem törésmentes megkíméltet találni),én régebben kb hasonló korú autókat adtam el, és ami most megy az nagyon durva, az emberek lehúzása,az elektronizáltság sokba kerül, ha beszarik, a HDi-nél pl egy elektronikus hiba tönkretesz egy turbót,(egyik haveromnál, ha nem lenne garis 400.000 lett volna egy Citroennél,vagy a generátor tönkreteszi a motorvezérlő elekronikát,stb.,ha nem indul be az autód, régen kicserélted a gyújtáselosztót,kábelt,stb, kis költség, most szenzorhiba,hibakódok,teljes elektronika, és a szerelő ha nem értesz hozzá, kis hibáért lehúz töbszázezerre...csak egy sztori:csajszi bemegy az immobiliser rosszalkodik, szerelő mondja központi elektronika csere 150.000 gombelem cserélve 300Ft, csajszi örül, újra megy!..szerelő megy Mauritiusra nyaralni...Egy ismi vett másfél hónapja egy új Mercit, már kétszer volt elekrtonikus gondja...Nem értem a németeket, a Japcsik miért jobbak az elektronikában? Bár az új Avensisnél és a Hondánál hallom már vannak gondok. Olyanról is hallottam, hogy a Plazmatévén lejárt a gari, és egy 800.000-es tv-t 350-ért csinálják meg...patthelyzet....a mobiltelcsik is egyre szarabbak, hiába drága, két évre se tervezik,vegyél újat, az dizájnosabb, meg szebb is...az autóknál is ez a helyzet...az autókhoz is már szoftver kell....köszi, maradok a régebbi megbízható vasaknál,nézzék meg pl. a Toyota Carinákat a népítéletben,..stb,..vagy a régi BMW-ket...aki rosszat írt azt átverték a vételkor,és egy elhanyagolt szar autót vett...A számítógép amit segít, azt a másik oldalon el is veszi....érdekes...ja most szeretnék autószerelő lenni..istenien keresnek...vegyetek új autót,húú mennyi mindent kiír,fedélzeti kompjúter,dizájn, mindenki néz, milyen szupi autóbol szállok ki, mennyi extra(amíg be nem szarik) álulok....na ennyi...

Hibalista

- relatív

Ide hordtam szervizbe

magán

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corsa 1.2 easytronic Következő autója? jó ez:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)