És soha sem fogy el a kraft
Szöveges ítélet
Rettenet mennyit benzint fogyaszt. De ezzel vége is a rossz tulajdonságainak.( nyugisan 17liter, szereplősen 25liter)
340Le, 400Nm (tuning nélkül!) Igazán 200 fölött talál magára 250Km/o -t simán hosszútávon tudja utazósebességként tartani. Persze ezt elég nehéz ilyen sürü autópályákon tesztelni. 290Km/o a vége síkúton. Bőven túlméretezett a fékrendszer (345mm-es féktárcsa elől, 328mm hátul) a kocsi teljesítményéhez képest. A futóműve szuper. A 3.8-as verziókat gyárilag "Nürgbugring adaptív EDC" az utastérből állítható karakterisztikájú futóművel szerelték. Ezzel a rendszerrel problémamentesen lehet mindenféle egzotikus kanyart abszolválni.
Amikor odapadlóz neki az ember, 5000 fordulatig húz mint egy rendes sportos autó.....aztán átvált ribanc módba és elkezd menni mint egy őrült.
0-100 ra nem valami melbevágó 5.9mp de 250nél még húz csak húz csak húz semmi kókadás megy ahogy kell.
Mostanra már kb 34000km-t mentem vele. Nagyon megbízható.
Hibalista
- hátsó kipuffogó dob 30000Ft., lambdaszonda 35000Ft.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 325i | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
