A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 540iA 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Élvezeti cikk :)) = 540

Szöveges ítélet

A előző bömcsim összetört és épp ez adódott helyette, mentem egy kört és megtetszett kellett az autó mindenképp. Egyetlen pici bibi volt csak hogy automata váltós volt (én jobban szeretek váltani magam) de azért mellette döntöttem. Rögtön ment alá a sportfutómű meg az M5 fék hogy valami próbálja az úton tartani :)) Olyan autó volt aminek mindegy hogy mennyivel mész bármikor belepaszíroz az ülésbe :) 286Le 400Nm :)) 250Km/h-nál is csak az elektronika állít le mert még menne a gép :) aki automata autóval jót akar karikázni annak meg kell tanulni együttélni vele és utána már jó, csak előre kell egy kicsit gondolkozni de megy mint a rettenet jó futóművel kerekekkel:)
csak 2 dolog amiből sok kell: 1, sok benzin mert azt fogyaszt 15ről indul a fogyasztás itt a dugós városban csúcsidőben akár 18lityi is lehet (pályán jóval szerényebb 160km/h-nál is még 10 alatt eszik)
2, ha állatkodni akarsz és az ASC-T kikapcsolod (stabilitás kontrol + kipörgés gátló) akkor gumiból kell bőséggel mert füstbe borul a táj a nyomaték az nyomaték és szépen rajzol az útra :)

Ez volt a csúcs az eddigi autóim között, viszont ha sokat mászkálsz városba akkor nem a leg ideálisabb (Budapesten) a dugók miatt havonta majd 60-70000Ft volt a benzin költség így ebből a pénzből inkább egy kisfogyasztású de tágasabb nagyobb csomagtartójú új autóba ültem ez lett az Octavia II minden benne van ami a bömösbe az anyagok is sokat fejlődtek nem bántam meg a cserét már 10000Km ebbe is belekerült de ez majd egy másik történet

Ha majd sokpénzem lesz :)))) akkor majd hétvégi, élmény autónak biztos hogy veszek mégegyszer egyet az Octavia II mellé

ui.: az automata váltóba azt az egyet nem szerettem hogy ha szabályosan mentem 50km/h akkor még nem váltott fel 5. fokozatba pedig már 1500as percenkénti fordulattól 300Nm a nyomaték és bőven elvinné a gépet
a vezetés érzése olyan mintha egy brutális erős tankot vezetne az ember, pár szóval így jellemezném: nagy massziv erős lapos rakéta

ui2.: csak fél évig használtam de olyan opció nincs

Hibalista

- szervócső 5000Ft
- új Nissens hűtő 24000Ft (boltban számlával garival)
- vizcsövek x Ft mindet kicseréltem újra :)
-

Ide hordtam szervizbe

Frasi a Király

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 170000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? 525i Következő autója? Octavia II 1.4 80Le :D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)