A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 520i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ékszer, igaz kicsit kopott már

Szöveges ítélet

Más nem is kellene, mint egy E34 újonnan, 2,5-ös common rail dízel motorral

Megjelenés:
A csajok egyszerűen imádták!
Amikor eladtam, többen megsiratták!
A sávváltás sosem volt gond, mindig beengedtek.
Ha én engedtem el valakit, nagyon hálálkodott.

Kényelem: elül ülni ultra kényelem.
hátul ülni ennek a sokszorosa!!!
Pakolni jól lehet, mert a csomagtartó hatalmas. Igaz a feleségem még azt is be tudta bizonyítani, hogy ez sem elég hely egy négy napos kiránduláshoz.

Biztonság:
A hátsó kerék hajtás olyan, mint a gördeszka. Jó buli, de nem biztonságos közlekedésre való.
A kaszni bivaly erős. Két totálkáros karambolom volt az előd E34-gyel. Mindkét alkalommal karcolás nélkül szálltunk ki. Mindkétszer megjegyezte a rendőr, örüljünk, hogy nem Suzukiban ültünk, mert abból úgy kellett volna kihúzni bennünket, és lehet, nem élnénk.

Az előttem belegyilkolt 350 ezer km nem múlt el nyomtalanul.
Ennek ellenére nagyon megbízható volt. Egyszer hagyott cserben, de akkor nagyon. Az üa szivattyú romlott el. A negyedik szerviz tudott hozzászagolni a problémához....

Rozsda csak a korábban karambol miatt cserélt és lakatolt elemeket kezdte ki ennyi idő után is, pedig garázst csak kívülről látott.

Motor:
4000 alatt nagyon lomha. Fölötte meg úgy visít, mint a disznó a böllér kését látva. Van aki élvez erre a hangra, nekem más aberrációm van. Igaz, akkor erő is van benne, 30 literes fogyiért cserébe.

Szerettem nagyon. Nagyon szerettem. Sosem akartam eladni...

De jött egy egyszeri és megismételhetetlen ajánlat egy TDCi Focusra. Kipróbáltam, és a csodás kacér ékszer öregecske lomha dívává vált, aki nagyon tudja az életet, de már öreg egy picit és rigolyás.

Amikor eladtam, még búcsú képeket csináltam róla, és megvártam, amig a sarkon befordul.
A szívemben integettem is neki.

Hibalista

- hengerfej javítás
- üa szvattyú
- első elektronyos ablak
- gömbfej

Ide hordtam szervizbe

5-er Kft
jók, de a határidők elég nagyok

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Szokolai Tibor, Felsőgöd
Határidő csúszások, de jókezű szerelő

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 350000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 525 tds Következő autója? Ford Focus TDCi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)