Egy két gondolat és tanács 525TDS-hez
Szöveges ítélet
Szeretem el?tte egy bot váltós autóm volt ez egy 6 seb.autómata soha nem kell sima váltós autó mégegyszer ha csak tehetem autómatát veszek.A motor és váltó még bontalan a motor olajat olaj cserét?l olajcseréig a nívopálcán félig eszi le utána tölteni nem kell.Fogy:Országút 7l,Város 10l,Autopálya 200km/h-nál 3100-at forog 8.5l.Jó tanács!!!Ne vegyen senki listaár alatt autót mert olcsó autóbol soha nem lehet jót csinálni csak pénznyel? lessz.A hengerfejtömítés ventilátor felöli részén ha benne van a BMW jel akkor még nem volt szétszedve a motorja(Ajánlott vétel).Gyári méret? felnit és gumit kell rá venni ebben az esetben el lehet felejteni a futóm?vet nagyon sokáig nem lesz gond vele.Volt egy 1992 TDS-em 260000 km-t hajtottam bele 350000 km-el adtam el,de nem kellet se láncot cserélni se gy?r?zni mint amit itt egykét emberke ír.Az a baj,hogy a DIESEL-eket 300-400 ezer km-el hozzák be nem egyszer törötten le festik,kicserélik a kormányt az üléseket és vissaállítják az órát 170000 km-re.Senki ne vegyen 525TD-t a régi 524TD-b?l csinálták 30 lóer?vel és rengeteg nyomatékal kevesebb van bene mint a TDS-ben fogyasztása több a TDS-nél mert sima 5seb automatával szerelik a TDS-t pedig 6 seb.sportautomataval.Az Opel Omegaban is sima 525TD motor van TDS felirat csak etetés.
Hibalista
- adagoló elektronika fels?rész,motor és váltótartó gumibak,els? lengéscsillapítók
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | W-124 Diesel | Következő autója? | BMW-Mercedes-Wolksvagen-Audi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
