Drágaság :)
Szöveges ítélet
Régi vágyam volt már egy E34. Elég sokat megnéztem, de sajnos elég ramaty volt a felhozatal. Ez volt az egyetlen ami nézett ki valahogy és nem volt szétrohadva, és a szine is nagyon tetszett (bronzbeige metál). Csak sajnos nagyon elhanygolta az előző gazdája ezért elég sokba került mire talpra állítottam úgy hogy egy megbízható auto legyen belőle.
Közel 500 ezer forintot költöttem már rá és most tartok ott hogy lassan összáll a gép. Csakis jó minőségű német alkatrészeket vettem bele. Erre nem sajnáltam a pénzt.
De van még 1-2 apróság ami hárta van pl. lengéscsillapító csere, felni javítás, mert az előző tulaj elég szépen elpatkázta a jobb oldali kerekeket. Nagyon szeretem az autót, egy kicsit lomha, de nem akarok száguldozni vele. Mondjuk egyszer megnéztem hogy mit tud. 210 a vége de ott már eléggé forog szegénykém, kicsit rövidek a sebességek, már rendesen benne forgott a pirosban. A szervízről annyit hogy csak szakszervízbe szabad vinni, ahol értenek is hozzá. Ez nem egy suzuki, hogy akárki bele tud nyúlni. Ez egy műszer. És nagyon kényes is erre. De ha hozzáértő kezekbe kerül akkor meghálálja. Kettős üzemű a gép b+g. Benzinből város/országút 12/7,5, gázból 17/10. Persze csak ha nincs kitaposva a szeme. Egyébként szerintem egy kényelmes auto én nagyon szeretem. Nagyon tetszik a vonalvezetése is. Ahhoz képest hogy egy közel 20 éves auto még mindig utánna fordulnak az utcán. És vannak benne érdekes dolgok amiket a BMW-nél már ´89 beszereltek. Pl. ha fázol, fújass meleglevegőt a lábadra vagy az ablakra, de az arcodba csak hűvös levegőt fúj nehogy elaludj vezetés közben. A másik az ablaktörlő ha folyamatos állásba van és megállsz egy lámpánál akkor amíg állsz átvált szakaszosra. stb. Ugyérzem kicsit belenyúltam ebbe az autóba mert már elég sokba van, de nem sajnáltam rá egy forintot se mert tudom hogy ezek a dolgok amiket kicseréltem, ha rendeltetésszerűen van használva akkor 6-8éves belül biztos nem kell cserélni.
Hibalista
- Viszko kuplung, Önindító, termosztát, gyertya, hűtősapka, gyujtáskábel, kormánymű, hajtókar csapágy, főtengelycsapágy, főtengely csere, hajtókar csere, új gyűrűk, akkumulátor, új kuplung tárcsa, hosszabb diffi, olajgomba,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 275000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Colt 1.5 | Következő autója? | BMW 730i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
