BÖMBi tekintély, autópálya takarítógép
Szöveges ítélet
Régóta vágytam rá mivel nagyon tetszett és más tulajdonában lév? gépek kipróbálása után még jobban beleszerettem.
Ami talán a gyenge pontja, hogy a computer minden apróságra jelez. PL: ha nincs maximumon az olajszint, vagy ha a nyomásingadozás miatt lejjebb megy a vizszint a tartályban. Ami jó azt órákig lehetne sorolni: pl megérkezel egy átlag autó mögé az M7-en úgy 210-el ahogy azok vonulnak félre az állat, aztán akis hülyék akik suzukival akarnak gyorsulni városban, az arcuk álltalában fagyos bír lenni. Szóval a 6 henger és a 192LE az valami. kicsit megméregesítettem egy sport dobbal, ett?l kezdve sokan megfordunak már az el?tt, hogy látnk az autót hiszen gyönyör? a hathenger nyers hangja, f?leg 3000 fordulat körül.
Egy szó mint száz nekem bejött.
Hibalista
- leng? karok elöl(120e), féktárcsák és betétek(100E), huto viszkó kuplun, generátor, f?tésventillátor.f?tésradiátor kilyukadt(10e)
Ide hordtam szervizbe
Bückler szervíz Székesfehérvár temesvári u
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Audi 80 1,8i | Következő autója? | BMW M5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
