AZ IGAZI SZAR!!!!
Szöveges ítélet
Hát hol is kezdjem. Először tök jól ment minden, örültem neki nagyon.A motor 20000km után hengerfejes lett( pedig hidegen nem hajtottam és 4000rpm fölé nem huzattam) valamint az egyik henger fala megrepedt. :) A hengerfejről nem is beszélve mert az az összes szelepnél és gátaknál repedt el. Hát sajnos ez egy full motorgenerált jelentett! Elég szép összeg! Miután megvolt a motorfelújítás, a fékek következtek. Mindegyik tárcsát cserélni kellett. Hát körülbelül az uj motorral mentem 22000km-t és eltörött a főtengely! Jó mi!? Haverral szereztem egyet és frankón kicseréltük! Tényleg tök jó volt minden! Egy darabig! Azt sajnos ismét megadta magát! Beált! Hat ennyit a BMW-ről FŐLEG A DIESEL-ről! RAKÁS SZAR! Az ilyen nem autó! A motrán kívül még elromlott a generátor AC pumpa, valamint lengéscsillapítók is megadták magukat. Hát úgy ennyi! Nekem többet diesel autó nem kell!
Hibalista
- MOTOR
- AC PUMPA
- FÉKEK
- LENGÉSCSILLAPÍTÓK
- GENERÁTOR
Ide hordtam szervizbe
Haverhoz vittem a szervizbe!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | SAMARA | Következő autója? | Csakis LADA vagy OPEL ELÉG VOLT A SZAROKBÓL! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
