Autópálya-romboló, 220 felett kezd igazán húzni
Szöveges ítélet
Alul elég nyomatékszegény de felül elmebeteg.
Kb 5000-t?l 7500 ig nagyon rendben van.
14 liter alatt képtelen fogyasztani. Ha szerepl?sen vezetem 24-25liter. Végül is a teljesítménynek ára van.
340Le, 400Nm.
Papiron 5.9 mp 0-100 (állítólag tudja az 5.7-et is) de nem is itt durva hanem 3. tól felfele. A futóm?ve és a fékrendszer harmónikusan illeszkedik az autó súlyához és teljesítményéhez. A stabilitásához még valszeg hozzájárul a szériafelszerelésként (csak a 3.8-asokon volt Nürnburgring pkett) a belülr?l állítható adaptív futóm? rendszer, és a sebsségfügg? kormányszervo.
A 250Km/ó maszívan tudja utazó sebességként. Itthon elég nehéz kipróbálni ...meg persze költséges is lehet ha lefotóznak.
Hibalista
- Nincs túl régen nálam az autó.
-
- lambda szonda 45k, pár tömítés a szivórendszerben 6k, klíma gáztöltés 7k, 4db gumicsere 120k
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | 325i | Következő autója? | M5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
