Álcázott erő
Szöveges ítélet
BMW 540i touring V8.Az utolsó két karakter magáért beszél.Iszonyatos vadállat...Kb így lehet jellemezni az autót.Megjelenése szinte teljesen átlagos kisebb eltérésekkel, mint a többi 5ösé.Az ember nem számít semmi komolyra, de amikor beül ráadja a gyújtást és indít, akkor rádöbben mi is mozgat 1600kg.Belvárosban gazdasági csőd használni a dugók miatt de kárpotolja az embert a V8as motor alapjárata, szinte dorombol.Sokat eszik városban, hosszútávon is nyakal de azért szerényebben: 10-12l.Aki szereti a biztonságos, és erős autót, és a Mol vezérigazgatójának a fia annak ajánlom az autót, ugyanis hiába raksz tojást a pedál alá, ugyis összetöröd.Nem lehet kibirni hogy ne lépjen oda az ember neki.Nyomkodással belvárosban szinte hallani lehet hogy horpad a tank, megissza a a V8 szükségletetet: 20-30ig.Rossz tulajdonságképpen a kis helyet tudnám felhozni és a szervizhátteret.Az autó elég kicsi elöl, 180cm felett kényelmetlen.Szervízháttér: minden beszerezhető csak nagyon drágán.Ez egy nagyvesés kiadású BMW volt igy nagyon nehéz hozzá találni olcsón géptetőt és maszkot.Ha nem zavar hogy nem lesz egyedi az autód akkor kompatibilis a kisvesés társaival.Figyelemreméltó a gyári futómű,de ha versenyszerűen használja az ember akkor kevés, érdemes jobbra cserélni.Végszóként annyit tudnék hozzátenni az autóhoz hogy aki egy ilyet vesz az biztos beleszeret, és vegyen 4-5 pár gumit hátra.
Hibalista
- Átlagos kopó alkatrészek a futóműnél
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
